Pixajoy

Saturday, August 03, 2013

Home » Berbuka Di Bistro

Berbuka Di Bistro



Lepas beli kek harijadi ibu, kami berbuka di Bistro. Aku bukan suka sangat makan dekat mamak tapi macam takde pilihan belasah je la. Birthday ibu katakan, abah kasi cuti memasak. Pertama kali rasanya dalam Ramadhan 2013 kami berbuka di luar. Sebelum ni en suami ada gak ajak, tapi aku yang tak nak. Ni kononnya sempena birthday aku la kan. Pandai ambik hati, cover baik punya.hehe

Aku ni malas nak menyusahkan diri dengan anak kecik makan-makan kat luar macam ni. Ni pun kebetulan nak keluar shopping, kalau tak aku sanggup mintak en suami belikan menu berbuka dari makan kat luar kalau beliau baik hati sangat la kan bagi aku cuti memasak.


Semalam si chubby puasa penuh tau. Duduk banyak cantik menunggu waktu berbuka pastu marah bila ibu snap gambar dia. Mana sempat je. Nasib baik Afia timing baik punya, ketiduran sepanjang aku makan. Ngam-ngam aku selesai bersantap si bambam tu jaga. Gambar si bambam lupa, i'm sorry.huhu


Ni je yang aku makan. Semua pun en suami yang ambik. Aku tak kisah janji perut kenyang. Kalau tak sedap nahas la kena maki.hakhak. Apa pun terima kasih en suami dan Aiman atas penghargaan ini. Ucapan dan peluk cium dah lebih dari cukup. Afia masih baby belum pandai wish.





5 comments:

norhasnizakhalid said... Best Blogger Tips

wah!! sedap nampaknye tu..

fizalinolie said... Best Blogger Tips

Kalau ada budak kecik mmg malas betul nak mkn kat luar. Best Afia tidur time ibu mkn. Taklah terganggu :)

Unknown said... Best Blogger Tips

nak mengadap meja makan dengan budak kecik mmg berat sikit..takut buat hal je kan kak..nasib afia pndai behave..agaknya dya taw kot bufday ibu itu yg bg change..hehe..

Cikrosecute said... Best Blogger Tips

nasi siapa menimbun tue hihihi

Masya said... Best Blogger Tips

rezeki² .. samalah kalau nak makan mamak ni ikut mood.. mmg posa malas rasanya nak makan kat luar.. kat rumah lg puashati..