Pixajoy

Monday, August 26, 2013

Home » Lodeh Hai Mak Lodeh

Lodeh Hai Mak Lodeh




Tu dia pepagi lagi dah tayang makanan. Bila tekak teragak nak makan haruslah buat walaupun bahan sekadar yang ada je. Nasi himpit lebihan buat kuah kacang daging masih berbaki, buat la kuah lodeh, makan dengan sambal sotong menu lunch. Aiman macam biasa la tak sah kalau tak puji melambung. Si chubby tu bagi apa pun licin.






20 comments:

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Sedap :)

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

ambui sedapnyeee kak ;)

lizz said... Best Blogger Tips

saya jarang makan lontong ni...mesti sedap biler masak sendiri ...boleh tambah memacam...kuah lodeh makan ngan nasi pun ok ni...nyum-nyum...

Cho Zila said... Best Blogger Tips

kalau dah nak kan haruslah dilakukan sesuatu.. mingguni pun rasanya nak buat gak lodeh .... mood raya membuak2...

lieyalatif said... Best Blogger Tips

aduh ....menusuk dimate turun ke jiwa tgk pic lodeh lengkap nie....almaklum laa tgh puase ekekeekekeke....

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Lontong kalau lodeh sedap mestilah licin jadinya. Aiman punya hati lurus bersih kalau sedap dia kata sedap, tak sedap dia kata tak sedap... So ini sedaplah..

umi alya said... Best Blogger Tips

bak le sini semangkuk, lapar ni...

Puan Mell said... Best Blogger Tips

nak buat tade masa lg. kecoh ngn si kecik tu.. hehehe..

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Sedapnya...terliur tengok mak lodeh tu....

Munnafendy said... Best Blogger Tips

teringat plak lodeh akak kt kmpg.sodapnyee lodeh

NzA said... Best Blogger Tips

akak kalau dihidangkan lontong ni hnya mkan lontong tnpa ketupat.....he3X...
Wah bagus aiman...

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

wahhh...sedapppnya...
dah lama sy tak makan kuah lodeh ni..:)

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

kak izan tgk pun dah terliur ni. nak buatlah bila ada masa nnti.. hehe

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Semalam baru OKje buat PK...itupun gara gara tekak teringin hehe...
Kuah kacang buh daging jugak!

eita said... Best Blogger Tips

Sedap nye kakkkkkkk.......

chii said... Best Blogger Tips

hehehe...nampak sedap..tetiba rasa nk mkn lontong la plak pg ni T___T

Hazmin Hamudin said... Best Blogger Tips

Main campak apa-apa yang ada pun still sedap lagi tu.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sy yg baki buat kuah kacang tu, saya buat soto :)

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

terliur tengokkkk nak sikittt

Nora Karim said... Best Blogger Tips

sedapnya nampak... bestnya ada anak yang jenis makan apa pun tak de masalah... faris n alisya sayur n pedas sikit dah tak nak makan... menu fav dorang nugget & telur je... tak mencabar langsung! haih