Pixajoy

Sunday, September 08, 2013

Home » Gaya Abang Mengasuh Adik

Gaya Abang Mengasuh Adik



Abang Aiman ni kira boleh di harap la mengasuh adik. Setakat tolong henjut buai adik, tolong tengokkan adik time ibu buat kerja kira lulus cemerlang. Terutama bila lapar, nak mintak tolong ibu masakkan sukarela la nak bela adik.

Mengasuh adik sambil layan youtube

Bila adik nangis pun boleh tolong pujuk. Tapi kalau macam gini gaya pujuk makin adik nangis ada la.










22 comments:

Chot said... Best Blogger Tips

boleh terbang adik dibuatnya si eman ni..hehe.. good boy eman..tlg jga adik & maknya

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hahaha... jangan nangis, jangan nangis. Senyum je adam tengok video =)

akubiomed said... Best Blogger Tips

Bagus ada abang rajin boleh tolong harapkan.

Kalau saya pula anak bongsu terjerit-jerit di usik dan di sakat.

lizz said... Best Blogger Tips

Multitasking la abang ni..sambil jaga adik sambil berlappy...hehe...

CtAyue said... Best Blogger Tips

wah tu dia..henjut buai adik sambil ber you tube..kelaass abg aiman.. comel dia pujuk adik dia..jgn nangis jgn nangis...hihi

SyamilaMohd said... Best Blogger Tips

budak ni pulak....kalau minta jaga adik...diusiknya sampai adik menangis...

Hazmin Hamudin said... Best Blogger Tips

Haha.. Tangan buai adik, mata hadap laptop.. 2 in 1 ni.

transformed housewife said... Best Blogger Tips

bolehla tu. sekurang-kurangnya nak jugak dia tolong.

tomato oren said... Best Blogger Tips

ahhaaa..kelas hang aimann...

LadyBird said... Best Blogger Tips

anak yg baik :)

Cho Zila said... Best Blogger Tips

baguihnyer dia jaga adik kira oklertu... ada inisiatif gaktu...

lieyalatif said... Best Blogger Tips

hahahaah...comel gile pic nieh...sweet pun yeak jugak...sok dah besar tunjukkan dieorg pic ni sure terharu si adik heheheeheh....

Puan Mell said... Best Blogger Tips

alahai debobnya aiman.. hahha.. pndai jaga adik..

Suhaila Su AnNajah said... Best Blogger Tips

kalo baik mcm ni beranak ramai pun tak pe kan..hiiiii

Khamsi Abdullah said... Best Blogger Tips

hehe..style je jaga adik.

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

alooo so good boi..tuh adik lena asyekkk la tu..heheh

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

aduih tak habis dengan gaya seksi dia ni... hehehehe...
abang aiman abang yang baikkan... jadi bambam auntie mama elok2 tau

Shark Kay said... Best Blogger Tips

hahaha..
terbaek ler abg aiman,
multitasking tu..
2 keje bleh wat satu masa.

izan mama mia said... Best Blogger Tips

enjut buai jgn laju sgt yer aiman

Amanda Suria said... Best Blogger Tips

sweet jer abangnya...pandai jaga adik...

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Dah Ok banget tu PK...mana nak cari abang besar tu pujuk adik walaupun nyaring je sore tu hehe...

Masya said... Best Blogger Tips

hahahaha.. ni adik tgh nangis ke...