Pixajoy

Sunday, September 15, 2013

Home » Puding Warna Warni

Puding Warna Warni



Semalam balik kerja sambil pantau homework si chubby buat la hotdog untuk dinner. Tetiba rajin pulak nak memuding. Saki baki kerajinan melampau minggu lepas la ni. Gigih buat agar-agar warna warni potong kecik-kecik pastu masukkan dalam puding. Dah siap masukkan dalam bekas, tak sempat sejuk aku dah tertidur. Jiran-jiran dok memekak tengok bola aku tak peduli dah.

En suami balik kerja mintak tolong simpan dalam peti ais. Tadi baru sempat lalukan dekat tekak, bila sejuk puding bodoh macam ni pun sedap jugak. 


Hari ni duty malam. Nak pi membuta sat.hiks..





12 comments:

CtAyue said... Best Blogger Tips

rajin.. kaler2 tu akn buat aiman suka..hihi

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

sungguh sedap ni, menyelerakan sungguh..

umi alya said... Best Blogger Tips

lamanya akak tak buat agar2 ni

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Memang sedap ni....

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Sedapnya.....ada lagi tak ... ?? Mintak sikit...

transformed housewife said... Best Blogger Tips

Dah lama tak buat puding. Peti asyik penuh dgn brg2 lain.

Chot said... Best Blogger Tips

Hntr puchong skettt

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

ini puding utk org rajin ni... yela, dah kalau buat agar2 warna warni n nak kene potong plak tu.. dikira muni ni rajin la :-)

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Nampak cantiklah PK sebab colourfulkan...aiman mesti suka tu....

mama maman aka yana said... Best Blogger Tips

rajin.. heh

kalu umah sy.. sy tukang buat sy jugak tukang habiskan (tp jarang gak abis.. huhu)

lizz said... Best Blogger Tips

sedap ni terliur mak hencik nengok ni...

Masya said... Best Blogger Tips

lama x buat.. sebab malas nak tunggu yg warna warni beku dulu huhuhuhuu