Pixajoy

Friday, September 20, 2013

Home » Aksi Dalam Kereta

Aksi Dalam Kereta



Sekitar sepuluh minit sementara menunggu cik abah selesaikan urusan di bank, Cik ibu suka rakamkan aksi manja Cik Aiman dan Cik Afia. Ni kira dah jadi rutin bulanan kami sekarang. Kalau Afia tak tidur la. Kalau Afia tidur, Aiman sorang pun menjadi juga dengan muka pelik dia tu.


Suka pic ni..Aiman Nampak happy, Afia muka terkejut


Tengok apa tu Afia?


Ala tomey-tomey..

Aiman masa baby walau kurus badan sangat muscle. Start umur dia dua tahun lebih baru membesar bagaikan juara. Afia bambam sejak baby, masa lahir mata sangat sepet, sekarang tengok la mata dia bulat kan.










 

17 comments:

Puan Mell said... Best Blogger Tips

sama lah muka dorang... dua2 pun ciyut.. hihi

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

bile senyum memang afia menawan

:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Rapunzeel Cikilolo

mana ada Afia senyum..Yg ni semua versi tak tgok kamera..:)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Tang bibir tu, sebijik dua2 org. Seronok nya naik kereta ye afia. Hihihihi

transformed housewife said... Best Blogger Tips

org kata selalunya anak pertama je ambik gambar byk2. Tp skrg sbb gambar semua tak payah cuci (kamera digital), anak no 2, 3 pun ada byk gambar kan.

lizz said... Best Blogger Tips

kenapa la comey sangat afea ni...geram tau tengok pipi labuh tu...

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

ada iras... geram tgk Afia ni.. mata bulat, pipi bulat ;)

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Alqmak tomey2.... geram pulak... esspecially muka aiman buat pelik dan afia muka terkejut...

husna zahidi said... Best Blogger Tips

hai afia si dagu runcing!! ;)

Masya said... Best Blogger Tips

Mereka mmg sejiwala... Muka pun sama

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Copy paste muka dorang 2 ni. Fiza suka tengok last picture. Comel sangat si adik dgn si abg. Hikhik...

Azim Aris said... Best Blogger Tips

aksi panas hehehe

tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

Tak Mungkin Benar

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Afia buat gaya apa pun tetap buat org geram. Tapi kakak suka bibir kilat dia hmmmm.... geram tau!! Cooomel sangat.

Munnafendy said... Best Blogger Tips

aiman mesti syg gila2 kat adik dia nih..esok2 mana2 guy yg broke her heart, siaplah! haha

Rosyima Kasim said... Best Blogger Tips

comeynyer anak u...sudi singgah kat blog sya pulak..

roseazharblogspot.com

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

eh, muni, nape lgn lengan afia yg ada warna biru tu.. lebam ke

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Dua dua pun come....hehe selagi mampu beposing , posing je PK....