Pixajoy

Friday, September 13, 2013

Home » Bersenam Bersama Afia

Bersenam Bersama Afia



Tinggalkan si bambam sekejap kat dalam bilik, bila jenguk dah macam gini gayanya. 


Mari kita bersenam!


Ni la aktiviti Afia dimasa lapang. 


Lepas ni comfirm Afia slim..





16 comments:

Khamsi Abdullah said... Best Blogger Tips

hehe..bam! comel..saya memang xleh tgk budak2, nak2 y bambam gini..kne sedot2 pp tu kang! haa

NzA said... Best Blogger Tips

Alolo...rasa nk gigit je pipi bambam nie...

husna zahidi said... Best Blogger Tips

amboih afia..dh pndai ye jga badan..=P

eita said... Best Blogger Tips

hahahhaha...senaman ni bagus untuk kempis kan perut...

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

iyak iyak!! semoga sihat ye.. comel..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Oh jom auntie mama nak itut

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Comel!

CtAyue said... Best Blogger Tips

satu dua tiga.. ewahhh.. kiki afia afia..haa nt jgn gigit ibu jari kaki tu sudah..haha

Noe said... Best Blogger Tips

kecik2 bambam dah pandai exercise...slim ler nanti ...

ezaiza Iza said... Best Blogger Tips

Cute comeyyyyyy... sukeeeee,.. bukan takat excercise, kayuh basikal pun laju, kalah azizul hasni!

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Alo..lo..lo..comel afiya senam ye.. dah pandai main kaki ye...:)

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Budak kecik kalau angkat kaki mmg tak boleh kalah hehe...come je...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Cutenya Afia bersenam...auntie pun nak slim jugak...♡♡♡♡♡

lizz said... Best Blogger Tips

ololo tomeynyer dier...biler nengok baju afia pakai ni teringat sara kecik bajunyer sebijik mcm ni...sweet sangat kaler pink...

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Haha..
Lpas ni bleh isap ibu jari tu kak.
tomey sungguh bambam afia ni.

Masya said... Best Blogger Tips

mcm nak hisap jari kaki jer.. hahahha