Pixajoy

Thursday, September 26, 2013

Home » Apa Fesyen Tidur Macam Ni

Apa Fesyen Tidur Macam Ni



Eh korang,terima kasih doakan Aiman cepat sembuh. Memang betul cepat je sembuhnya. Malam tu dia muntah, cirit birit esoknya ponteng sekolah katanya sakit perut. Lepas tu kan tiba-tiba dah ok, dah boleh main game berjam-jam. Hari ni Aiman dah ke sekolah, mujur tak melarat, baik sendiri tanpa ubat. 

Rata-rata macam tak perasan yang virus tu semua berjangkit dari aku. Aku yang demam naik lembik kena sakit perut, cirit-birit, tak lalu makan semua complete siap mintak cuti kecemasan. Tengok-tengok semalam dah boleh makan dengan berselera. Ingatkan boleh la kurus.muahaha..

Intro dah lari tajuk banyak dah ni. Mari aku stop melalut. Afia kalau balik dari rumah pengasuh mesti mengantuk gila-gila. Macam tak cukup tidur je kekdahnya. Tidur pulak mesti nak hisap jari. Yang ni apa fesyen ntah jari telunjuk dalam mulut, ibu jari korek lubang hidung. 



Bukan ada apa sangat nak cerita.hehe.. Ok dah lapar, nak pi masak nasik goreng, satgi si chubby Aiman balik playground mesti nak makan.






16 comments:

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Sedapnya nasi goreng puan kutu

adrianna syaz said... Best Blogger Tips

Ibu jari tunjuk best tu..best tdoq eh..hehe...comey je.. :D...nasik goreng..lapaq...

adrianna syaz said... Best Blogger Tips

Ibu jari tunjuk best tu..best tdoq eh..hehe...comey je.. :D...nasik goreng..lapaq...

eita said... Best Blogger Tips

hahahha..kiut nyer afia tido....
jangan sumbat hidung dah lah ye..

Mama said... Best Blogger Tips

comelnya dia tidur macam tu...hihi

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Hehe..
Mimpi korek idung saper ler tu afia.
Omey bj dia.

Hazmin Hamudin said... Best Blogger Tips

Ni fesyen tido sambil berfikir agaknya. Hehe

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Geram tengok si bambam tido. Terserlah kecomelannya. Hikhik...

Masya said... Best Blogger Tips

ni pikir masa depan hahahaha

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

ALhamdulillah sembuh dah Aidan..syukur! haha..comel je tgk AFiya tido mcm tu..":)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Kurus sbb cirit birit tu, air je yg hilang. Lemak maintain. Xde kurusnya kalo cirit birit. Hihihihi. Dulu cirit 2 hari, 4kg hilang. Baik je, terus naik balik 4kg tu.

Saya xde la rendah sgt. 160cm. Tapi, bila 75kg, mmg kembang la. Sbb perut tak besar mana pun :p

izan mama mia said... Best Blogger Tips

hahahah..afia ni..mcm mcm..laaa

lizz said... Best Blogger Tips

tido gaya bos ni...hehe

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Agaknya mengikut gaya tidur maknya tak hehe.....Yelah mana pergi kuah kalau tak ke nasi tak gitu PK hehe

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hahhah.. comel je gaya afia ni tau!!

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

akak duk mane?nk pinjam fia boleh..gggggrrr