Pixajoy

Monday, September 23, 2013

Home » Akhirnya Afia Meniarap!

Akhirnya Afia Meniarap!



Baru semalam cerita semangat si bambam berlatih meniarap, malam tadi kat tempat kerja masa aku nak tidurkan Afia, dia mengiring macam nak golek. Tapi tak lepas la sebab kami baring atas tilam single. Aku kat sebelah jadi sempit, lalu menyekat usaha dia nak meniarap. Bila aku bangun apalagi terus Afia pusing. 

Bila tunjuk gambar ni ke abang dia, besar ketawa Aiman.

Kali ni tangan dah lepas dengan sendiri tanpa bantuan.
Kepala pacak tinggi sekali dengan kaki dah rupa nak terbang.

Superbaby Afia

Yey! Akhirnya setelah 4 bulan 20 hari, Afia Imanina berjaya meniarap tanpa bantuan. Bagusnya bila Afia lambat meniarap, aku tak risau sangat dia tiba-tiba bergolek tak bernafas sebab leher dan kepala dia dah kuat untuk kawal. Dia pandai cari nafas dan letak kepala buat muka comel berehat bila dah penat. 

Tahniah si bambam! Biar lambat asal selamat..:)







23 comments:

Masya said... Best Blogger Tips

akhirnya berjayaaaaaaa..... tepuk kuat buat afia.. kalau dekat dah kene gomol ni

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Bam bam mama dah pandai meniarap... relak la... qayyum pun dulu lambat sekarang ok je... jadi pemain bola dan pemanah sekolah lagi

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

hehehe..anak dara manis ni dah pandai meniarap!!tunggu menyulur pulak...:)

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

hai si comel.. wah! hebat gugurl ni.... tahniah.. kiss satu kali..

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

alalala tomei2 dah meniarap... smart girl!

NzA said... Best Blogger Tips

Tahniah afia....caiyok3x...sat lagi mesti afia akn golek2 meniarap....

Along dulu meniarap umo 30 hari,..masyaallah, risau akak sbb awal sgt tapi mayb ank sulung, kepala dia dh keras...kalsium byk kot...he3x...

Noe said... Best Blogger Tips

wahhh...tahniah bambam...

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

wah! akhirnya... well done Afia comel..go..go..:)

nea lopah said... Best Blogger Tips

amboi comel nye afia... kenangan terindah seorg ibu melihat anaknya pandai meniarap.

diana said... Best Blogger Tips

comelnya Afia..lambat tak pe..boleh manja lebih2..hahha

Chot said... Best Blogger Tips

Yeah afia..Go go go girl!..

transformed housewife said... Best Blogger Tips

caiyok2 Afia.

LYAfrina said... Best Blogger Tips

yeayy!!! tahniah afia ;-)

LYAfrina said... Best Blogger Tips

yeayy!!! tahniah afia ;-)

Munnafendy said... Best Blogger Tips

tingginya angkat kaki! tak lama lg angkat bontot lak afia...chaiyok3

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Tahniah Afia....well done....lps ni menyelar pulak ye Afia

izan mama mia said... Best Blogger Tips

yeahhhh....good girl....dah berjaya meniarap dah..lepas ni...makin lasak laa menjulur pulak...

lizz said... Best Blogger Tips

yeay afia dah meniarap..*tepuk tangan sikit.
sayang la afia ni..
lepas ni lagi banyak tempat dia boleh explore...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Yeay! ! Gud job afia

fieda said... Best Blogger Tips

omeynyer dia..

Shark Kay said... Best Blogger Tips

Yeay..
Bleh pusing satu umah pasni.
Truskan usaha bambam afia

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

eh, dkt opis muni ada katil gak ek

TelingaBulat said... Best Blogger Tips

fia ni cm xsaba nk duduk ni..alalala