Pixajoy

Thursday, March 17, 2011

Home » GIVEAWAY NisaChoc & ZulFoto

GIVEAWAY NisaChoc & ZulFoto


Assalamualaikum..

Kalau di tanya sama ada aku suka coklat ke tak..tipu la kalau aku kata aku tak suka..Yummy!! Kerana ditag oleh mummydanny yang comel, aku dengan berbesar hati dan penuh kecomelan akan join. Hadiah coklat sapa tak mau..cpt2 polo dan klik NisaChoc dan www.zulfoto.com.


Insan2 yg bakal merasa coklat coklat sedap seperti di atas adalah Fyna,WanAdzrielAB dan Cik Gebu..Aku asyik tag orang yang sama jer..kali nie korang yang kena.hehe..Tapi yang lain pun boleh join..

Bak kata mummy, jom ramai2 kita rongakkan gigi..

Bye..


8 comments:

Wan Hafisah Collection's said... Best Blogger Tips

Thanks tag wan :)
insyaAllah wan buat asap!!

sya hassan said... Best Blogger Tips

tenkiuuu akak tag sy,, insyaAllah sy akan wat.. ;p

Atiey said... Best Blogger Tips

tahniah menjoin hope rongaklah gigi lepas nie..hahaha

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Wan Hafisah Collection's

nk bg coklat free.hehe..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@sya hassan

cpt2 cik gebu jlnkan tggungjawab anda.:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Atiey

pasal coklat gg rongak pun takper..:)

Adzriel AB said... Best Blogger Tips

tak boleh berpisah dengan coklat.. inilah ubat bila tensen..he..he.. kena letak kat draft dulu ni.. takut lupa.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Adzriel AB

klu cmtu memang wajib join.hehe..