Pixajoy

Sunday, March 27, 2011

Home » Zizan dan Dira Pengacara Baru Melodi?

Zizan dan Dira Pengacara Baru Melodi?

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu..

Hari nie masuk kerja seperti biasa tv dah terpasang. Memang tak pernah tutup kot tv kt opis nie walaupun mata dan kedudukan orang yg kerja depan pc memanjang. Tertarik juga dengan rancangan Melodi yang tengah ditayangkan. Wah baru tau yang Melodi akan bertukar pengacara. Korang yang mengikuti cerita dunia artis mesti dah tau lama kot. Lambat betul la puan kutu nie..


Zizan Raja Lawak dan Dira Abu Zahar akan mengambil alih rancangan popular Melodi minggu depan. Kontrak Wahid dan Fara Fauzana tamat tempoh pada penghujung Mac. Tu tadi aku tengok dieorang bersiaran buat kali terakhir kat Karnival Jom Heboh Batu Kawan, Penang. Kampung aku tu..Pihak TV3  memperkenalkan Zizan dan Dira sebagai pemangkin baru Melodi. Harap Melodi akan terus diminati walaupun sering bertukar pengacara.Aku bukanlah selalu sangat mengikuti Melodi, kalau secara tak sengaja macam hari nie baru la ambil peluang menonton..

Dira sebelum ini pernah menjadi pengacara untuk program Beat TV, Pulus Mania dan Jom Ronda. Beliau juga pernah menjadi penyampai radio X-Fresh FM pada tahun 2007. Dira bukanlah nama baru dalam bidang pengacaraan. Aku juga meminati beliau dalam lakonan.

Manakala Zizan pula adalah pengacara Gelanggang Raja Lawak di Astro Prima. Korang semua takkan tak tau kan..Lawak zizan memang buat kita semua tak kering gusi. Tambah2 bila digandingkan dengan Johan, makin menjadi-jadi buat kelakar. Diharap gandingan Zizan dan Dira dalam Melodi akan menonjolkan keistimewaan mereka sebagai pengacara.

Oklah apa pun semoga Melodi terus sukses! Sedih pulak tadi tengok dieorang nyanyi lagu bertemu dan berpisah untuk Fara dan Wahid. Emo lebih pulak aku...Sekian berita terlewat dari puan Kutu, Blogger Hot Mommy (perasan)..kekeke..Bye..





 

19 comments:

mommylavender said... Best Blogger Tips

mommy tau dah..hee. ye la mommy kan ke suri umah bertangga sikit2 sal artis tu tau ler..amek masa kot nak sesuikan dgn dira ni..tapi face dira n farra iras2 kan...

~ si kakak tu sekolah kat jitra...mommy pernah sampai jitra je la.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

amboi mommy..muni nie skang dah tak ami tau perihal artis..melodi pun jarang tgok.anak dara dulu tetiap mggu tggu melodi.hehe..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Oh! tidak... sebulan ni dah fiza tak tengok melodi.. Huhu, tak tau pun perkembangan melodi.. Wah! macam manalah nanti ek setelah sekian lama wahid dan fafau mengacarakan melodi? harap2 lebih menarik jer lah yer =)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Fizalinolie

hehe oklah tu fiza sebulan..sy dh bertaun2 rasanya..klu kebetulan jer tgok.hehe..

Nabilah Atiqah said... Best Blogger Tips

arap2 le zizan n dira dpt mngacara melodi best mcm fafau n wahid...hehehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Nabilah Atiqah

itu la..harap2 la kan..:)

chii said... Best Blogger Tips

pasni da tade lgik layannn ngan zassss..ape plak trademark zizan ngan dira kan

Miss Tira said... Best Blogger Tips

Kalau Zizan mengacara memang tak dapat disangkal bahawa dia memang berbakat. Dira je belum kenal pasti kehebatan dia mengacara. Kita tengok je laa nanti. :)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii

itula chii..tggu mnggu depan..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Miss Tira

tp dira bkn baru mengacara,tp tu la tak tau lg kehebatan beliau tang mana.sama2 kita tggu..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Best Blogger Tips

hehe..kita pun tau lama dah..suka zizan kalau dia berganding dgn johan..lagi haruk berbanding dia sorang²..dira kita lum penah tgk dia mengacara..

puan kutu hari ahad pun keje?

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Rina AVAIL a.k.a cik betty

sy bab artis memanglah ketinggalan.hehe ambo ginilah..keja shift sminggu skali jer off..tak kira la hari apa pun.ikut rooster..

pak long said... Best Blogger Tips

salam....
zizan ok...tapi makcik tu rasanya kureng..macam tak kena jer ngan zizan..apapun layannnnn..zasssssss

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@pak long

salam..makcik?ohh tidak..sama2 la kita tgok nti cmna.layanz..zaass..hehe

nuruljannah sukhri said... Best Blogger Tips

sebelum x suka tgk melodi sbb kurang suka dgn pengacara dia..mcm buat2 je..ehe sorry.

tapi bila dpt tahu zizan dgn dira nk jd pengacara ni boleh la tunggu siap2 depan tv setiap hari ahad.

ni baru tahu lepas baca kat blog puan kutu

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@nuruljannah sukhri

nk kata minat tak jugak.melodi pun jarang tgok..tp kalau zizan n dira nk jugak tgok cmna pengacaraan dieorg..org br katakan..

Wafiy Suzly said... Best Blogger Tips

suka tgok adira!!!

oke tetiba terlebih suda,haha

Qaseh dalia adelia said... Best Blogger Tips

rindu lah kat fafau huhu

lalink7 said... Best Blogger Tips

kite pun ade teremo jugak...sedihh giler..yg xtahan tgk mata fafau merah..terus husz nanges..hahaha