Pixajoy

Wednesday, March 16, 2011

Home » Alhamdulillah..

Alhamdulillah..


Assalamualaikum, Bismillah dan Alhmdulillah..


Semalam mummy dah umumkan pemenang GA PondokKecilku. Antara banyak-banyak GA,dr mummy la yg aku betul-betul berharap nak menang. Hadiahnya kan mabeles gila..Walaupun berharap dpt jadik pemenang pertama atau kedua, Alhamdulillah rezeki aku ada jugak untuk GA nie..Dapat hadiah saguhati berupa shawl dan inner..Sukanya...Terima kasih tidak terhingga buat mummydanny yang sporting..




Enti nie adalah entri penghargaan buat mummy, tp dalam masa yang sama nak menyelam minum air juga.kehkeh..Mummy yg baik hati nak bagi hadiah lagi buat follower tersayang beliau..aku pun gedik nak join juga yer..tamak!hehe..


Ok dah penuhi semua syarat rasanya..cuma nak tag chii, puanbee, mommylavender, miss tira dan ayung. Korang semua sila ringankan jari jemari join..Tak menyesal punya sebab lepas nie mummy akan buat lagi GA yang hadiahnya pasti menarik.. Klik yer untuk syarat penyertaan..Cepat follow mummy tau..


Buat mummy..tq sekali lagi. Semoga mummy sefamili sentiasa sihat dan dibawah lindunganNYA. Terus sukses dalam perniagaan..


Ok bye..



14 comments:

chii said... Best Blogger Tips

congrats...pewwitt..ada org dpt shawl baru..eehehe..

okeh..insya Allah nnt chii settlekan ye :D

mommylavender said... Best Blogger Tips

tahniah~mommy bz 1 2 3 ari ni...hee

Wan Hafisah Collection's said... Best Blogger Tips

Rajinnya akak ni join GA. ehehehe.

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii

tq chii..bagus!cpt jlnkan tggungjawab anda.hehe..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@mommylavender

tq mommy..klu smpt join la..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Wan Hafisah Collection's

tgok hadiah jugak..tak smua join.hehe..tp klu dah kena tag tu terpaksa la join kan..:)

Atiey said... Best Blogger Tips

tahniah yer...

puanbee said... Best Blogger Tips

oh ini lah yang kutu dok layurkan ku semalam ni ? uweekk nak join gak kali ni bee menang wakaka!!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Atiey
tq mummy..suker2..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee

yup..bee jeles!hahahaha...cpt g join..

Mamaleesya said... Best Blogger Tips

tahniah para pemenang...beshnyee dapat adiah

Sari Yusa Ibrahim said... Best Blogger Tips

bestlah dpt hadiah...

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Best Blogger Tips

wah bestnya dpt shawl..dah melaram ke?? tahniah yerr..

SyedGraphiX said... Best Blogger Tips

nak jugak gifttt!