Pixajoy

Tuesday, July 02, 2013

Home » Gigi Kedua Aiman

Gigi Kedua Aiman



Gigi Pertama Aiman Terbang dah berlalu berbulan lamanya. Baru ni dia tunjuk sebatang lagi gigi yang longgar betul-betul sebelah gigi kekal pertama. Pagi semalam masa gosok gigi, gigi yang longgar tu dah patah. Keluar darah Aiman kata, tapi tak sakit.


Sekali snap saja. Nak ambik gambar kemain susah sejak dah besar.

Gigi kedua dah patah, tapi gigi kekal dah menunjukkan pertumbuhan lebih awal. Nampaknya gigi Aiman akan jadi tak cantik. Kesian si chubby.






11 comments:

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

zaman aiman patah gigi ni

:)

Cik Puan Rara said... Best Blogger Tips

AIMAN! lama nya aunty tak tgk aiman.hehehe.ala xpe,gigi xde sebatang pon omei ag.hehee

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

biar gigi tak cantik....
yang penting
AKHLAK mesti cantik ye Aiman....

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Tak apa mula-mula rongak tapi nanti tumbuh baru lagi cantik..

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

ehehe..comel Aiman....
Pa'e pun sama, susah benor nak snap pic dia..:)

ros_reeza said... Best Blogger Tips

alahai.. gigi patah ye ..

Mama Adam said... Best Blogger Tips

x tentu juga. kadang2, tengok gigi berlapis ni, manis!

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Cepat juga gigi Aiman tanggal. Anak2 akak, dah sekolah rendah baru tukar gigi kekal..

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

cepat juga gigi aiman dah terbang ye. baguslah dia cool aje giginya tanggal sendiri.

kembar ni pulak takde gigi sbb rosak. huhu...

CtAyue said... Best Blogger Tips

tercabut sendiri erk, baguslah gitu.adam rongak depan dan buruk tp lum bwk gi cabut lagi..hehe..takut dia tak nak jer

Masya said... Best Blogger Tips

usia mcm ni mmg gigi dah mula patahkan, amir ngadu kiki depan dia goyang, sy ajak pg klinik dia takut ...