Pixajoy

Tuesday, July 16, 2013

Home » Menyusukan Anak Diet Terbaik Untuk Kurus

Menyusukan Anak Diet Terbaik Untuk Kurus



Semalam timbang turun lagi 2 kg. Dah sebulan aku tak timbang, tak pasti adakah sebab puasa tapi aku percaya menyusukan Afia diet terbaik untuk aku.

Faktanya, ibu yang menyusukan anak membakar purata 500 kalori sehari. Pembakaran lebih daripada 600 kalori, sama macam buat aerobik selama 2 jam ok. Tak payah susah-susah nak tahan makan dan bersenam. 

TQ Afia Imanina bambam!






   

14 comments:

Cik Puan Rara said... Best Blogger Tips

best kan.hmm tp rara dh stop bf anak =(

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Sebab bambamnya dah kena ambil baby Afia. Heee... geraaaam kakak tengok Afia ni tau:)

Untung kan BF baby tak payah nak diet bagai.

- AZIE - said... Best Blogger Tips

betul...setuju sgt. menyusukan qisya ja dh dpt balik btk badan asal..xyah nk mkn ubat apa2..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

setuju sgt2..

ieda immi said... Best Blogger Tips

ye dikk menyusu memang pilihan terbaik utk diet ibu2 nie ..
kalau boleh menyusu sepanjang umur kan bagus eeke ;)

mrs mell said... Best Blogger Tips

demmm.. kite bf gak.. tp berat statik! huhu..

*azni* said... Best Blogger Tips

wow,baru ku tau fakta ini..

lizz said... Best Blogger Tips

Geram nengok pipi afia tu...tembam..betultu nyusu memang bagus..berkhasiat untuk anak dan mak pun jadi lebih selim kan...dedua dapat manfaat...

NzA said... Best Blogger Tips

wah, raya nnti ibu afia slim melim la.....gojes gitu....

transformed housewife said... Best Blogger Tips

mmg betul. ubat kurus terbaik!

SeputihSalju said... Best Blogger Tips

bambamnya afia.. geram je tgk..hihihi

Masya said... Best Blogger Tips

hohohoho.. raya bolehlah melaram.. baju mesti semua muat dah kurus..

izan mama mia said... Best Blogger Tips

mmg terbukti,,,,,

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

salah satu sbb berat saya turun la ni kan.. hihi
rasanya xda pon diet.makan j manjang.pepagi lepas subuh dh siap makan nasi.hahaha.kang si kecik bgn x sempat nk suap nasi pulak..