Pixajoy

Wednesday, July 03, 2013

Home » Buku Mewarna Aiman

Buku Mewarna Aiman



Aku tak pernah belikan Aiman buku mewarna. Masa kecik dulu adalah. Tu pun dah hilang mana ntah. Buku cerita Aiman banyak yang 2 in 1. Buku cerita sekali mewarna. Aiman ni bukannya minat mewarna pun. Kalau nak suruh dia mewarna, ibu mesti kena join sekali. 

Aku agak budak lelaki memang tak berapa suka guna colour pencil kalau nak dibandingkan dengan perempuan. Serius aku yang perempuan ni pun tak suka mewarna. Setakat melukis tu boleh la sikit-sikit. Bila warnakan terus jahanam. 



Colouring book ni Aiman dapat hadiah dari cikgu hujung tahun lepas. Baru ni entah buang tebiat apa tiba-tiba Aiman jadi rajin mewarna. Habis satu buku dia kerjakan. Tapi harap maklum tak cantik mana. Takpelah nak, Aiman turun skill ibu jugak, fail bab mewarna.



Dah habis warna dikoyaknya satu-satu kata nak tampal kat dinding. Lepas tu bersepah satu rumah berterabur, dah berleter baru nak kemas. Sikit hari lagi memang ibu tampal kat tong sampah.hoho





14 comments:

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

ok ..cantik gak tuh aiman mewarna..anak dara saya sufiya..huh..lagi la tak minat lansung..mama dulu mewarna no 1..hehhe

Kisah Si Dairy said... Best Blogger Tips

kalau biasakan melukis lama-lama jadi cantik la apa yang dilukis..mybe dia dah timbul minat untuk melukis...hehe

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

hihi, sama lah dengan anak mama, lepas kaler, pergi koyakkan tampal sana sini. iskk!.. penat membeli je..

mama pun tak reti mengaler gak.. haha! hancur..

CtAyue said... Best Blogger Tips

samalah..buku yg cm drawing book tu kan.. ade gak beli, dh siap mmg anak koyak cmgini gak..last2 berterabur..hehe..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Budak2 muni memang kekadang bukan suka sgt mewarna terutamanya lelaki. Mcm anak buah fiza. Tak berapa suka nak mewarna. Hehe... Ok apa skill mewarna aiman. Sikit hari nanti confirm mesti mahir mewarna tu :)

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Ok juga Aiman ada kebolehan memandangkan umur kecik lagi. Kira ok juga boleh melukis, keluarga kakak tak ada sorang yg pandai melukis. Anak-anak kakak minat tapi tak kreatif dan tak ada bakat.

Mama Adam said... Best Blogger Tips

x cantik ke? nampak cantik aje =)

Maria Firdz said... Best Blogger Tips

pndai dia mewarna.. :)

mrs mell said... Best Blogger Tips

kira lawa la tu aiman mewarna.. budak laki mmg suka melukih kot dr mewarna.. hehhe

Noe said... Best Blogger Tips

cantik la jugak tu...

ZieMarziah said... Best Blogger Tips

eh ok la tu..cantik je sy tengok

izan mama mia said... Best Blogger Tips

lor biar arr dia tampal kat dinding, ehe, dinding bilik dio

Masya said... Best Blogger Tips

kikikiki.. mujur dia koyak nak tampal, kalau dia koyak.. ibu framekan haru beb.. haru ...

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

mujur jugak dia nak mewarna muni. cantik tu hasilnya.