Pixajoy

Wednesday, July 03, 2013

Home » Rezeki Lagi

Rezeki Lagi



Tak cukup dengan INI, semalam dimurahkan rezeki lagi. 

Nangka siap kupas. Aduh sedapnya tapi tak berani lagi makan

Kegemaran ibu dan Aiman. Memang hadap sungguh-sungguh.

Jiran yang pemurah dah tak lama lagi nak pindah. Kata Kak Ros lepas raya suami beliau dah kena transfer Gemas. Lepas ni aku dah takde jiran la.





11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

Salam puan kutu,sedapnya nangka tuh!.Klu g pasar nampak org jual nangka..mesti k.atie beli.

Noe said... Best Blogger Tips

dah lama x makan nangka...sedapnya..

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

aaduh aaduh duh duh.. rambutan tu.. sedapnya..

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Nangka kakak suka buat pengat campur dengan ubi keledek, pisang, sagu mata ikan sedap tau..

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Wah! Sedapnya muni. Tapi... Sayang kan kak ros dah nak pindah. Nanti mesti muni dpt jiran baru :)

fadh leyanie said... Best Blogger Tips

nangka makan sejuk2 keluar dari peti ais sedap..:D

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Alhmdulillah..rezeki.nangka tu peberet akak..

NzA said... Best Blogger Tips

huwaaaaaaa...rambutan feveret akak tu...
Sedihkan kalau org yg rapat dgn kita nk pindah.

izan mama mia said... Best Blogger Tips

haahhaah,takut nak makan nagka,,,kikiki

Masya said... Best Blogger Tips

lah kenapalah jiran yg baik ni cepatnya pindah ... mek sebelah blk kg .. kita org dah sunyi 3 hari ni...

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

sedapnya... nangka tu mesti manis n rangup!