Pixajoy

Wednesday, July 03, 2013

Home » Tabiat Baru Si Bambam

Tabiat Baru Si Bambam



Sejak dalam pantang lagi Maktok dah ajar Afia hisap jari. Dulu, hisapnya sikit dan kadang-kadang. Sekarang ni kerap sangat dah, habis satu jari masuk mulut. BilaAfia hisap jari, dah tau dah dia bagi signal nak susu.


Sedap sangat makan jari sendiri. Kesian.. Lapar ye sayang?





11 comments:

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihihi.... sedap la.... berjejes air liur nanti kan.

BUNDA a.k.a KN said... Best Blogger Tips

memang comey sibambam ni..

ieda immi said... Best Blogger Tips

alooor geram tgk ..
kann sib baik x gigit jari kaki ekke ;)

Marya Yusof said... Best Blogger Tips

As salam Murni,

Mmg tembam dah puteri awak ni Murni... sedap ye mamam jari... dulu Iman pun suka isap jari sampai basah2 mitten die... mcm lapor je manjang tu yg uwan dia bg isap puting! Kalau boleh kami takmo bagi...tp asyik nak nyonyot je...payah jugak... kalau boleh yg 2nd ni insha'Allah xmolah bg isap cupon (puting)... :))

izan mama mia said... Best Blogger Tips

afia,,,,,,hisap jari pulop

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Hihi.. dah start hisap jari...:)

Masya said... Best Blogger Tips

jari tgn xpe.. jgn jari kaki kakakaka.. nak adk tu...

Noe said... Best Blogger Tips

jgn isap jari sampai tua sudah..

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Jangan hisap jari kaki sudah hehehehe

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

suka hisap jari ye afia... huhu...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

nk susu yer..