Pixajoy

Thursday, July 11, 2013

Home » Shopping Ramadhan Aiman & Afia

Shopping Ramadhan Aiman & Afia



 Gaya Spiderman

Gaya sorokkan leher.

Ramai tegur Aiman dah kurang chubby. Aku rasa sama je, mungkin sebab Aiman dah makin meninggi, jadi nampak badan dia susut sikit. Afia makin bambam, leher pun dah tak nampak.hiks..






13 comments:

lizz said... Best Blogger Tips

afia tu bambam pipinyer tu...cubit pipi sikitla...

Nurul Ain Zulkarnaind said... Best Blogger Tips

comey baby

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Comel gaya spiderman abang tu...adik afia pun dah pandai posing ya...
wahh dua2 dah soping baju raya ya...seronoknya...

Masya said... Best Blogger Tips

muka afia dah mcm muka aiman...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

afia, comel dlm gaya sembunyi leher tuu

*azni* said... Best Blogger Tips

fuyoo..gaya abg aiman tak menahan tu..spiderman nak daki bangunan ker?hehe..

Munnafendy said... Best Blogger Tips

afia tak pakai sarung tgn, die xcakar muka ke? good girl ni :)

aisy smlm dpt dua calar kt muka..heeeee

NzA said... Best Blogger Tips

aha lh, nmpk susut sikit..nnti bila dh naik sk rendah mungkin badannya brtmbah susut kot PK...biasanya mcm tulh budak2.....

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Comei betul la bambam tu... geram betul tgk...

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hihihihi... abg makin hensem, adik makin comel

Norhasniza Khalid said... Best Blogger Tips

gebu sangat tu, tu tenggelam leher dia.. hihi

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

shopping apa tu afia :)

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

hihi.
skrg afia lagi comel kan ;)