Pixajoy

Saturday, July 13, 2013

Home » Aiman dan Maktok

Aiman dan Maktok



Sejak Maktok ada ni kemain lagi manja. Nak apa semuanya mintak tolong Maktok. Malam tadi lepas berbuka Maktok bacakan buku tentang puasa. Tiga hari belajar puasa belum dapat penuh lagi. So far ok la, tak boleh nak memaksa sangat. Alhamdulillah Aiman belum pernah skip bangun  sahur. 

Nanti la up cerita pasal Diari Ramadhan Aiman. Bulan puasa ni sibuk sangat rasanya, nak online pun tak dan. Hutan BW pun banyak ni.






17 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Best Blogger Tips

Salam puan kutu...biasa la nenek ngan cucu....manjanya lbhhhhh

diana said... Best Blogger Tips

ANAK2 NI KALAU DENGAN NENEK,ATUK NYA MEMANG MANJA LA..KITA ANAK DEPA PUN DEPA TAK MANJA KAN KITA KAN..DENGAN CUCU NI LAIN MACAM MANJA NYA..HEHHE

Tuan Juhaida said... Best Blogger Tips

Salam ramadhan.selamat berpuasa!
Wah mmg nampak mesra Aiman n maktok

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Patutlah manja. Muka ada iras maktok dia. Rajin bangun sahur ya.. :)

Masya said... Best Blogger Tips

takpa.. x penuh, janji ada keinginan nak belajar puasa kan.. amir sahur pun x bgn.. ditabah baru nak sihat .. insyaallah mingguu dpn baru latih

umi alya said... Best Blogger Tips

alhamdulillah bagusnya aiman

MulutPayau said... Best Blogger Tips

memang nmpak manja sangat Aiman dgn maktoknya...
Tak pelah, pelan2 Aiman belajar puasa..InsyaAllah, lepas ni akan berjaya puasa penuh...

transformed housewife said... Best Blogger Tips

puasa latih pelan2. Anak knur yg kedua umur 6 thn tu pun paling lama sampai asar je bertahan.

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Alololo... nmpk sgt kemanjaan aiman tu... :P tak pe la xcukup sehari pun puasa... yg penting aiman puasa... Faris saya puasa dkt sekolah je... hehe

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Memang tak boleh dipaksa sangat. Yang penting Aiman ada keinginan nak berpuasa. Latih pelan-pelan, insyaallah takde masalah nanti..

NzA said... Best Blogger Tips

gitulah cucu brtemu nenek..manja.
Xpelh, aiman kena belajar brdikit2 sejak kecil tapi yg pnting pastikan solat penuh sblm masuk thn 1..insyaAllah nnti puasa pn dia akn dpt penuh.....

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Takpe tak penuh muni. Hehe... Nak paksa mmg x boleh. Yg ptg step by step. Aiman pasti blh punya :)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Budak2 xyah nak paksa. Janji dia tau puasa tu apa dulu kan... esok2, dh besar sikit, penuh la posanya

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

suka tengok Aiman ni..semangat..kalau anak akak camni mesti slalu kena peluk..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

mcm alisha la.. ada opah, berkepit dgn opah je

izan mama mia said... Best Blogger Tips

wah bertuahnya aiman,,, mia xder opah,,,cian

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

tak sabar nk tgk anak saya pulk nanti.nk berkepit dgn siapa.hihi