Pixajoy

Thursday, July 04, 2013

Home » Ala Adik Abang Ni

Ala Adik Abang Ni



Aiman selalunya akan bahasakan diri sebagai abang bila bercakap dengan budak yang lebih kecil dari dia. Tapi rasa sangat sweet dan syahdu je telinga ibu bila dengar dia cakap dengan adik sendiri. Antara dialog yang selalu Aiman cakap dengan Afia :


"Ala adik abang ni dah bangun.."

"Ala adik abang ni dah mandi...

" Adik abang ni dah wangi.."

"Ala adik abang ni comel-comel.."



Harapnya dah besar nanti jangan selalu gaduh-gaduh. Ibu tulis ni supaya Afia tau Abang Aiman sayang sangat dekat awak.





16 comments:

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

alo..lo..lo..comel Aiman & adik.. InsyaAllah Aiman akan jadi abag yg baik & penyayang..:)

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Seiras je muka Abg dan adik. Mestilah Abg syg adik. Betul tak abg Aiman?

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Bergaduh tak de la... tapi menyakat je la.... tu la qayyum dan sumaiyyah

mrs mell said... Best Blogger Tips

ala.. bila syukrii nak dpt adik ni.. hahaha

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Seronoknya aiman dapat adik. Nanti dah besar, abg aiman jd bodyguard adik tau

izan mama mia said... Best Blogger Tips

ala napa abg aiman sll tak pakai baju

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Tak kan gaduh punya. Hehe. Menyakat lagi ada :)

duniafana said... Best Blogger Tips

nawfal saya bila la nk dpt adik

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips

Baiknya abang dia...

ieda immi said... Best Blogger Tips

ala2 kalau zahrien ada adik nie , sure dia suke sama macam abang kan ;)

Masya said... Best Blogger Tips

nampak sagt penyang ayat dia kan...

CtAyue said... Best Blogger Tips

hehe.. aiman posing.. aiman tak sabar tgu adik besar tu

puanbee said... Best Blogger Tips

abg tu dr dulu smpi skrg tk berbaju hee . sweet je ..

Noe said... Best Blogger Tips

ala..sayang nya abang kat adik dia..

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

mudah-mudahan aiman n afia akan jadi BFF juga sampai bila2... sweet lah abg aiman cakap gitu dgn adik.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

ololoo comel je aiman ni