Pixajoy

Friday, July 19, 2013

Home » Bila Cousin Berkumpul

Bila Cousin Berkumpul



Cerita tempohari masa adik en suami yang bongsu datang untuk checkup Afi dekat hospital Alor Setar. Mak abah kat sini, jadi depa bermalam kat rumah aku. Tak cukup korum sebenarnya sebab si Irsyad gigi jerung takde. 

Budak gigi jerung tu jenis tak makan saman. Kalau dia ada jenuh kena kepung sebab kejap-kejap cium baby, kejap-kejap cium baby. Lasak dia boleh tahan. Afi lembut sikit. Mula-mula geli dengan Afia, dah lama kemain lagi peluk. Suruh muah pun mau dah.






Gambar goyang tak ingat. Biasa la kan kanak-kanak rebina mana reti duduk diam. Mana sempat je la. 



8 comments:

*azni* said... Best Blogger Tips

mesti meriah kan..

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Aiman ni pun walau lelaki tapi penyayang kan.. tengoklah dia konker dua-dua anak dara tu:)

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Sesekali berkumpul memang seronokkan PK....kalau selalu bercekau hehe

lizz said... Best Blogger Tips

ololo comeynyer gelagat dierang ni...afia tu tengok saper tu...

eita said... Best Blogger Tips

mesti happy kan...

aiman always seksi..hahhahah

BlueiceButterfly said... Best Blogger Tips

best kumpul ramai-ramai..comel :)

Masya said... Best Blogger Tips

budak2 mmg pyh nak amik gambar dia diam.. biasalah la tu...

izan mama mia said... Best Blogger Tips

ehe,,,gelagat mereka mesti tercuit hati