Pixajoy

Thursday, July 25, 2013

Home » Pigeon Peristaltic Plus Yang Terakhir

Pigeon Peristaltic Plus Yang Terakhir



Lagi cerita pasal puting. Jangan semak perut sudah! 

Dua hari berturut-turut en suami guna puting ni Afia tetap menolak. Faham sajalah orang lelaki, bukan pandai sangat memujuk. Bertawaf la en suami sambil dukung si bambam sementara tunggu aku balik. Kalau tak buat macam tu kompem dia melalak. Sebelum ni bila aku praktis, Afia nangis je en suami rimas dia soh bagi tek. Sendiri jadi baby sitter mengadu lenguh pinggang baru berakai. hakhak

Yang lawaknya punya la ikut instruction aku suruh rendam air suam pastu rasa dulu susu sebelum bagi Afia. Puting ni susu takkan menitik kalau tak hisap. Kemain en suami hisap banyak kali pulak tu sampai terlupa tengah puasa. Tak sempat nak fikir inisiatif lain agaknya.huhu.. 

Kalau brand yang menjadi pilihan kenapa mula-mula dulu puting Anakku pun Afia mau hisap? Aku rasa Pigeon Peristaltic Plus ni terbaik dan mungkin yang terakhir untuk Afia. Aku nak fokus ajar Afia guna botol je malas dah nak fikir pasal tukar-tukar puting. Hari ni aku bersungguh-sungguh praktis guna puting ni.  

Nanti sambung cerita Afia berperang dengan Pigeon.hehe.. 






10 comments:

mrs mell said... Best Blogger Tips

hahaha.. macam2 peel anak dara tu.. ade kawan bagi tips. rendam dalam air garam sekejap.. tapi xtau la sejauh mana kemujaraban dia..

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

mmg kdg2 baby xnk eh guna puting kak?hehehe

kena blaja pasni hehehe :p

NzA said... Best Blogger Tips

afia...afia.....xpelh, ni cara nk uji kesabaran ibu n abah....

Munnafendy said... Best Blogger Tips

haha...bleh bygkan mcm mana dok tawaf 1 umah tu..sama ja kita kak..hahaha

BUNDA a.k.a KN said... Best Blogger Tips

salam ramadhan dari bunda..

lieyalatif said... Best Blogger Tips

heheeh tegelak lieya bace tang daddynye menghisap lupe puase tu heheeheheh....

mcm anak lieya gak le mase bb tak mo botol..jenuh nak masuk keje...

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

menduga betul anak dara comel muni ni ye. kelakar pulak si abah dok beria2 hisap puting tu. terus lupa tgh puasa... hikhik...

lizz said... Best Blogger Tips

Hehe daddy bersungguh sampai terlupa dia puasa...demi gegirlnyer tu..

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Mcm2 cara dicuba ya.. Anak x mau hisap, ayah yg hisap ;)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Haa.. ni puting adam dulu. Sbb takut anak tersedak atau colic. Rasa selamat sbb kalo x hisap, x menitik.