Pixajoy

Sunday, March 24, 2013

Home » Menu Petang Ini : Coq Udang Bodo Vs Nasi Bodo

Menu Petang Ini : Coq Udang Bodo Vs Nasi Bodo



Today kerja petang. Hari Ahad memang angkut sekali budak chubby. Tengahari tadi malas masak sebab en suami ada kenduri. Berdua dengan Aiman layan nasi kicap dengan telur mata je. Sedap wo.haha..

Pastu siap-siap goreng coq udang untuk tapau pergi tempat kerja. Nama je menu petang, tapi sampai je opis, dibelasah Aiman coq udang bodo ni. Coq udang memang peberet dia. Selalu sangat dok suruh ibu buat, malam tadi abah bawak balik udang, terhasillah coq udang bodo. Cuma tepung dengan udang je. Bodo-bodo pun licin..



Now bila lapar, share berdua dengan Aiman nasi bodo plak, nasik putih + kicap + sosej + telur mata. Layan!







18 comments:

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

Tengok aiman makan pun dah sedap

Rapunzeel Cikilolo said... Best Blogger Tips

betul...

yg lagi bodo lg sedap ye tak?

azura said... Best Blogger Tips

sedap gak tu bodo2 pun

lizz said... Best Blogger Tips

coq udang sedap tu...
nasi kuah kicap telur...special kalo saya sekali sekala makan menambah makan makanan simple tapi sedapkan.....

nea lopah said... Best Blogger Tips

selera aiman makan...kicap dgnn teloq mmg sedap. hehe

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Nasi makan dengan telur sekali sekala maunya bertambah2 nasi. Last week kerana malas punya angkara. Fiza pun buat benda yg sama. Best jugak woo...

Nor Salmi said... Best Blogger Tips

Bagi akak pula, yang bodo tu kadang2 amat meyelerakan. Tambah2 apabila usia dah banyak begini..

umi alya said... Best Blogger Tips

simple tp sedap..

Masya said... Best Blogger Tips

pepandai jer ckp makanan bodo erkk. simple sudahlah.. kikikiki...

amir lg sempoi nasi, kicap telur hancur jer.. layan...

Su said... Best Blogger Tips

makanan bodo bodo mmg sedap.. ngape ek?? hahaha... sy pun selalu masak bodo2 ni.. ikan goreng bodo, mi goreng bodo... sampai anak tegur "mama x baik cakap bodo" kah3..

fieda said... Best Blogger Tips

bodo yg sedak tu..hihi

izan mama mia said... Best Blogger Tips

saya kalau simple mana pun masak,..tak akan sesekali sebut resepi nya 'bodo'...saya akan panggilnya cerdik juga supaya yg makan bertambah cerdik

Nora Karim said... Best Blogger Tips

Sedapnya tgk aiman makan tu... yum yum...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

yang camgini yg sedap mkn tu.. lbh2 lagi tgh panas2 :-)

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

yang camgini yg sedap mkn tu.. lbh2 lagi tgh panas2 :-)

n O e s u h a i m i said... Best Blogger Tips

pagi tadi noe baru makan nasi bodo...hehehe...nk habiskan nasi ...so buat la telur goreng...+ kicap...yummy...

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

haha..dulu kan mam husna x pnggil sgt bnda2 yg simple nih bodo..tp bila anak2 dah mula ckp mama pon sama naik..kami ckp yg bodo2 pon sedap apaa..haha..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

kan.... kan..