Pixajoy

Friday, March 01, 2013

Home » Lahad Datu Di istiharkan Darurat

Lahad Datu Di istiharkan Darurat



Tadi time break tengah sedap-sedap tidur. Bila bangun terkejut pulak tengok berita. Semua sedia maklum kot pasal pencerobohan di Lahad Datu. Tembak menembak berlaku pagi tadi. Info yang aku dapat dari berita TV, dua orang komando Malaysia disahkan terkorban. Seorang inspektor dan seorang sarjan. Inalillah..5 lagi yang cedera belum dikenal pasti identiti.

Lahad Datu dah diistiharkan darurat. Pemberita semua pun dah diminta beredar dari situ. Semoga semuanya segera berakhir. Kita yang tak ada saudara di sana pun naik risau. Apalagi mereka yang punya orang tersayang disana. Doakan yang baik-baik saja buat semua yang berada di Sabah. Mengharap semuanya segera pulih. Ameen..









9 comments:

Munnafendy said... Best Blogger Tips

apa dh jadi..
malaysia tanah airku..

izan mama mia said... Best Blogger Tips

mg segera berakhir...pray for sabah

RamRamCute said... Best Blogger Tips

harap semuanya baik2 aje..Al-fatihah pada 2 komando yang terkorban.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

tu la.. harap semuanya bcpt kmbali kpd biasa.. takut sungguh rasa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apa bah jadi pada negara tercinta ku...takziah pafa keluarga 2 komando yg maut.alfatihah.harap kerajaan dapst menangani masaalah ini dgn secepat mungkin...jgn petcaya pafs musuh...kalau baws senjata itu adalah musuh...bila nak usir mereka...
Kalau bah begini pun nak nsnti dulu..nanti duli ker....



Nastyna said... Best Blogger Tips

Teringat Atie.. doa for them all LD people selamat.

sal ya said... Best Blogger Tips

katanya lahad datu dah kena ceroboh sbln lps. tp sebab da kematian br bising2. wallahualam.

zie marziah said... Best Blogger Tips

kadang2 terfikir macamna dorang boleh ceroboh..apa dah jadi dengan pertahanan malaysia?

Masya said... Best Blogger Tips

sy risau sbb sepupu ditugaskan kesana.. moga mereka dilindungi...