Pixajoy

Wednesday, March 28, 2012

Home » Wordless Wednesday : New Seatbelt

Wordless Wednesday : New Seatbelt









18 comments:

kay_are said... Best Blogger Tips

dalam makne nye tu.. memang membantu pemanduan yang tenang.. ahakz!

azura said... Best Blogger Tips

kalau saya zzzzzzzzzzzzzzz...haha

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

hahahaha. kalau tak membebel mana lengkap hidup akak kutu oooi

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

HAHAHHAH.. macam2... kalu say pulak.. sian kat hubby sbb drive sorg2 xda org layan dia xnk bg bosan drive.. so, sy xsesuai pakai new seatbelt ni..hahhahahha

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

apa pulak kita bukan berleter kita bercakap hehehehe.....

Ym.Bundle said... Best Blogger Tips

genius..hahaha..

hyz said... Best Blogger Tips

kah3.. sangat setuju kalau dipraktikkan..... kadang2 tension kalo tgh drive, org bebel dgn cara kita bawak kete.

anisalya said... Best Blogger Tips

org perempuan je?org lelaki tutup mata la. hahaha...

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

dalam maknanya ni... tapi betul2 membantukah?

nurmujahidah said... Best Blogger Tips

muja naik je kete,, zzzz....

Awan Biru said... Best Blogger Tips

Tahan hati sajalah kalau design tu dah keluar ye. Takkan sanggup para suami tu buat isteri mereka macam begitu. Hihihi...

Munnafendy said... Best Blogger Tips

buat masa ni tng sy xbleh kalau sy senyap, mesti suruh cite pape..20 tahun lg mgkin mcm ni la kot....kih3

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

hahaha..

kalo jd penumpang mmg sll gak ckp2 dgn driver..kuikui..

kesiannya jd penumpang..haha ;p

NzA said... Best Blogger Tips

aduyai...tension...tension....

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Hubby cik rose lagi suka cik rose bercakap daripada diam hihihi

chii said... Best Blogger Tips

ni mesti kes yg x reti nak henti bercakap kan..agaggaa..leh tenang pemanduan :p

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

hampeh je.lelaki, kalau pompuan cakap, macam tak dengar.tu pasal la pompuan asyik ulang cakap yg sama.

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

ni seatbelt baru ka.. tada sapa mau dong... hehehhe