Pixajoy

Friday, March 30, 2012

Home » Orang Yang Mendapat Doa Malaikat

Orang Yang Mendapat Doa Malaikat


Sempena Jumaat yang mulia jom kita tengok 11 orang yang mendapat doa malaikat. Semoga kita menjadi salah seorang daripadanya.


*Petang ni aku balik kampung. Kat sana memang malas online, Alor Setaq panas.haha..











25 comments:

mimey eidah (owner fida story) said... Best Blogger Tips

jum masuk my first sagmen...

http://sukahatimimey.blogspot.com/2012/03/segmen-mari-bertanya-bersama-fidas.html

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

untungnya org yg selalu berjemaah ya

LYAfrina said... Best Blogger Tips

tq for sharing... smoga kt tgolong dlm golongan ni..

bhati-hati memandu,, smoga slamat prgi n pulang

chii said... Best Blogger Tips

senang je kan..kadang2..perkara yg diluar sedar kita..x semena2 kita dapat doa dari malaikat :)

have a safe journey =)

hyz said... Best Blogger Tips

tq 4 da info.... ^^

azam said... Best Blogger Tips

:) semoga kita juga tergolong....amin

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Rasanya kalau nak dapat semua susah sikit tapi dapat sebahagian dari yg disenarai pun alhamdulillah...

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

nice info..^^

selamat pulang puan kutu..^^

azura said... Best Blogger Tips

semoga kita juga tergolong dalam kalangan orang yang mendapat doa dari malaikat yer PM...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

utk harini nmpknya sy x termasuk..cubalah next time..tq for sharing ekk

Fai @ Fai Shaklee said... Best Blogger Tips

;)

Munnafendy said... Best Blogger Tips

pagi tadi sy mkn sahur...semoga malaikat doakan sy..

yg lain2 tu..alahai..jenuh gak tu kak muni

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

semoga kita sama2 termasuk dlm golongan tersebut...

saya pun blik kg gak ptg ni.. parit buntar..hihii

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

macma senang nak buat. cuba untuk ingat dan buat. free free je malaikat doakan kan. sapa tak nak.

anitadiana said... Best Blogger Tips

tq...info yg bagus sekali....dan ilmu juga...

eita said... Best Blogger Tips

harap2 kita smua tergolong dalam golongan di atas tu..

fieda said... Best Blogger Tips

semoga tergolong dlm golongannya..selamat bercuti..

kay_are said... Best Blogger Tips

memang senang tapi masih susah nak buat.. hmm

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

thankss kak 4 sharing..

kena amalkan..heee

pss : selamat blk kg..:D

Scarlett O'Hara said... Best Blogger Tips

Satu lagi info menarik utk dikongsi bersama.

tunz said... Best Blogger Tips

tq for sharing

izan mama mia said... Best Blogger Tips

semoga kita semua tergolong dalam golongan yang ini...

anisalya said... Best Blogger Tips

semoga malaikat pun turut berdoa pd kita. thx for sharing.

Masya said... Best Blogger Tips

wahh balik kampung yer.. dah balik kerja blum.. mood xmoo monday blues yer...

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

sng je kan ? kit amanusia ni je yg terkadang malas...astaghfirullah..