Pixajoy

Friday, March 23, 2012

Home » Dah Sampai

Dah Sampai




Ipad Aiman dah sampai petang tadi. Aiman sibuk betul belajar bahasa cina pastu dia gelak kata sebutannya lawak.haha..Later akan menyusul meja belajar pulak, Insyaallah. Ibu Aiman terkena virus M. Satu kerja pun tak jalan, sepanjang hari cuma berenang atas katil. Sekarang dah tak tahu nak mula dari mana BW. Mana sempat jer la sebab line kat opis macam siput khinzir dan diri ini terasa seperti mahu berenang semula.kihkih


Oh ye kalau ada rezeki esok aku akan bertentang mata dengan seorang blogger yang punya anak dara yang comel. Entah apa aku nak masak, en suami kata jamu biskut kering ja.haha..Nanti aku story ekk..bye!

















35 comments:

chii said... Best Blogger Tips

wah,sampai da ipad nya eh. rasa mcm nak beli satu la. untk ank sedara

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

xcited aiman main ipad...hihii.. siapakah blogger itu..kikikiii

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

blm tido lg.. kikikiii

eh xdalah... lps lunch baru g umah muni... xyah msklah.. susah2 je.. sekadar nak jupe muni n aiman je pun... :-)

fieda said... Best Blogger Tips

wah....blogger itu dan anak daranya akan bersua muka esok dgn aiman dan ibunya ye...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

tentu seronok aiman dapat ipad tu......

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Best nya aiman dapat ipad. Agak2 kalo adam dia suka x? Hehehe....
Wah!!!! Dapat sua2 muka pulak! Masak sedap2, pos kt sini sket ;)

NzA said... Best Blogger Tips

wah...mesti best n seronok aiman tu.....

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Wah.. aiman dapat ipad. Guna elok2 tau.. :D

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

wahhh... syoklah aiman dah ada ipad sendiri tu...

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Tentu Aiman seronok sgt2. Jangan lupa makan ye Aiman..

Kakzakie said... Best Blogger Tips

Memang sesuai untuk Aiman ipad tu... bagi dia khayal belajar dari duk melangut depan tv je...

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said... Best Blogger Tips

perghh, aiman ade ipad tu..haha..

eita said... Best Blogger Tips

best lah aiman..
ada ipad...

jangan mengurat anak dara orang esok dah lah ye....
hihihhi

azura said... Best Blogger Tips

untung aiman kecik2 ibu dah belikan ipad....

kakyong said... Best Blogger Tips

bila nak UP gambor Aiman main ipad... ;)

hihikk.. tak terbayang PK berenang atas katil.. ;)

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

yeay dah smpai..mesti aiman excited kan..hehe..

aiyoo..jgn berenang lama2 sgt puan kutu..nnti 'lemas' susah..haha..

puanbee said... Best Blogger Tips

wah aiman pun ada ipad , jeles antie tau .. hahah

kutu kalau kutu asyik tidur jek , bee pulak tk tidur2 , banyak hari dah fokos edit2 blog tu naik nyampah dah .. apa masaalah dia ntah

Apple said... Best Blogger Tips

Ipad yang dipilih akhirnya. Haha.. Tapi bagusla jika ada belajar bahasa cina especially mandarin sebab tu bahasa universal terutama. Lagipun pasaran kerja di masa depan memerlukan penguasaan bahasa mandarin memandangkan ekonomi dunia sekarang banyak berkembang dan merujuk ke China.

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

bestnye aiman dah ada ipad...taklah bosan sgt beliau..hik2

emm..mcm buleh agak je blogger itew... dr SP gak ek

LYAfrina said... Best Blogger Tips

lya beli gak kata sya... tp smpai arini x sampai..dh nk msuk 2 bulan.. geram sgt2 rasa..

hyz said... Best Blogger Tips

vavavava suke lah aiman tu... lappy si ibu x layan dah ke?

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips

wahh untung betul budak sekarang ye., sume canggih2 :D

kay_are said... Best Blogger Tips

pergh.. kecik2 dapat ipad dah? bertuah.. dulu tingkatan 5 baru merase pegang henfon..

Reena said... Best Blogger Tips

Eh iPad apa ni? Mcm seronok je tgk. Berapa RM eh Puan Kutu? :)

dela said... Best Blogger Tips

wah ipad... siapa kah dia?..:)

Mohamad Ridhwan Ruslan said... Best Blogger Tips

hoho...dah dapat ipad aiman.mesti asyik duduk bilik sahaja lepas ini :)

~SaL IjOu~ said... Best Blogger Tips

bila nak jemput sy pulak ni~ ;p

SHAHZEE said... Best Blogger Tips

bestnya dpt ipad...

Masya said... Best Blogger Tips

masih tak berkesempatan nak belikan amir ipad ni..

anisalya said... Best Blogger Tips

Ipad tu ada bunyi je ke? sbb cadang nak beli satu utk Alya.

Jaa said... Best Blogger Tips

bestnya berenang atas katil....hehe...

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Seronok aiman dapat ipad ya...

Munnafendy said... Best Blogger Tips

yeyey!! akhirnya aiman dapat ipad!

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

wahh beli ipad ea..hee

meja blaja pn?haha..btuah la aiman!ngeeee

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

untung budak budak zaman skrg kecik kecik dah ada iPad utk kanak kanak.

berenang gaya bebas ke kat atas katil. kalau M tu kan mmg satu pun xnak buat.

aku tau dah blogger tu mama Alisha..haahaha...