Pixajoy

Tuesday, March 13, 2012

Home » Hari Ini

Hari Ini



Hari ini kisah seorang aku. Bermula dari tragedi mangkuk pecah berderai dipagi hari. Kata orang tua-tua ini petanda buruk. Permulaan perjalanan mencari rezeki berlaku tragedi nyaris terbabas di penghadang jalan. Setengah hari juga koma dalam cuak. Bila di cover-cover aku kembali sediakala seperti hari-hari biasa. 


Usai pulang tidak bertali keledar, tak pernah-pernah bertembung dengan sekatan polis yang mengembalikan rupa sepucat mayat. Mujur tak ada apa-apa. Keadaan kembali normal tapi kes sport rim calar dan tayar baru yang sudah cacat masih tiada yang sedar. Perlukah rahsia ini tersimpan kemas hingga terbongkar dengan sendirinya? Tak tahan kena leter nanti!


Hari ini sangat letih fizikal dan mental. Nanti-nanti saja aku BW. Salam sayang, Bye!







                                               




15 comments:

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

akak kutu. sabar banyak2 okey...

So Shy Lady (SSL) said... Best Blogger Tips

fuh! dugaaaaaan
apa2 pon syukur PK slamat. dh cool nnti britahulah pelan2 ye. klau dia bleter, diam sjlah. dah takdir.....

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

alalalal kesiannya akak... takpe, rehat2 kan minda ya kak..... kim salam sama aiman.. (",)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

sila lah tidur berehat :)

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

nsb baik xda apa... hati2 tau drive lenkali...

mmg takut kn nk inform sbb tkt kne berleter..

nurpiska said... Best Blogger Tips

alah kesiannya puan kutu.

fieda said... Best Blogger Tips

hehehe...biarlah rahsia......:)

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

shhhh~ kena diam2..biaq suami puan kutu taw sdirik..ngeh3~ :P

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

hidup mmg penuh pancaroba :)

MaryaYusof said... Best Blogger Tips

Take care Puan Kutu... Bad hair day ye :)

Jue said... Best Blogger Tips

bw bsabar ya ibu aiman
hrp2 la xde pape

NzA said... Best Blogger Tips

itulh PK, trkdg 1 hari kita rasa amat2 teruk n stress......apapun moga cpt brlalu.....

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Sabar...mungkin hanya kebetulan sahaja...

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Kesian PK. Semuanya dugaan yang menguji kesabaran.. Apa2pun alhamdulillah PK selamat.. Lain kali lebih berhati2 ye..

chii said... Best Blogger Tips

aduhai..xpe2..mungkin ada hikmah di sebalik nya..

kes polis tu..chii slalu gak kena..heheh..mmg cuak :p