Pixajoy

Saturday, March 17, 2012

Home » Garlic Bread & Campbell Mushroom Soup

Garlic Bread & Campbell Mushroom Soup



Hari ni pagi-pagi dah belasah nasi lemak kerang dengan ayam, so tengahari aku memang tak ada selera nak makan nasik. Bagaikan mengantuk disorong bantal jiran depan rumah bagi dua tin sup campbell. Kebetulan hari ni aku dengan Aiman nak keluar shopping beli barang dapur, aku beli roti gardenia sekali.  Belasah buat garlic bread dengan roti gardenia. Skip lunch terus makan petang je. 




Selama ni kalau makan dekat Pizza Hut Aiman memang suka Mushroom Soup. Tadi aku masak yang dalam tin katanya tak sedap. Roti pun dia makan sikit je. Mungkin juga sebab Aiman dah kenyang. Mana taknya dia dah belasah macam-macam sampai rabak poket aku. Dah la tengah bulan belum gaji. hiks..


Alhamdulillah kenyang. Sekarang bolehlah BW sambil kentut sebab terlebih makan garlic.haha.. Oh ye sebelum tu nak tunjuk wallpaper yang aku pakai sekarang. Aku ekceli tak suka pun tukar wallpaper, dah bertahun pakai yang sama je tapi sebab budak ni comel gila sampai tidur malam mimpi dapat anak secomel dia, aku pun tukar. Jangan curi buat wallpaper korang pulak, dia milik aku sorang je! kahkah..





*Takde motif sungguh up entri ni.hehe..









                                               


14 comments:

fatin amalina husna said... Best Blogger Tips

to aiman..smentara msih sorang paw ibu puas-puas ye..hehe..:P

husna x suka mushroom soup tapi suka makan mushroom..pelik?? haha..

haha..mostly komen kt sna dipenuhi oleh puan kutu jugak..hak3..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

saya xpnh mkn lg yg dlm tin ni... sbb tkut xsedap..hihi

NzA said... Best Blogger Tips

seimbang la tu..pagi mkn berat2 n lunch jadi minah saleh pulak.......he...

hyz said... Best Blogger Tips

tu mungkin tanda2 aiman nak dapat adik tu.. hehe

fieda said... Best Blogger Tips

pernah jugak beli sbb budak2 ni pun suka sup cendawan kat pizza hut tu..mmg la kurang sedap sikit dari yg kat pizza hut tu...tp ok la..

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Ada 3 tin kat dapur. Konon2 utk makan ringan2. Lom terbuat. Sbb asyik byk je makanan berat. Tapi siyes saya teringin nk mkn. Tu yg tamak beli smpai 3 tin!

Pen Biru said... Best Blogger Tips

dan2 tringin nak makan mushroom soup..huhuuh

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

Cik rose tak pernah beli lagi...anak2 kurang hihihi

SHAHZEE said... Best Blogger Tips

sy pun suka mushroom soup..kalau mkn kt pizza hut memang licin sy sapu hehehe
comelya gugurl:)sy pun selalu termimpi2 nk dpt baby girl.bila agaknye ye

chii said... Best Blogger Tips

tetiba terasa nak makan mushroom sup pizza la lak..aduhaii...

chii penah mkn yg dlm packet...okla rasanya...kalau nak harap beli kt pizza je..mmg leh kopak woo

chii said... Best Blogger Tips

betul tu..tp org2 camni..slalunya kalau time besday...kasi dia hadiah perfume..tak pun..wat la cerita pasal situasi bau badan pada dia..kalau dia jenis yg prihatin..insya Allah dia akan sedar

Jue said... Best Blogger Tips

hahaha untung jd anak sulung..dimanja abis hahaha
aku kureng mushroom soup..kalau chicken soup aku suke hahaha

ala aiman x suke ek..xpe len kali ko ltk tepung jadung yg dah msk skali ngan butter dalam..pastu hiris ayam ngan lobak potong dadu yg direbus..yg mushroom soup campbell tu ko ltk skit je hehe

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

haha mmg comel pon girl tu..nak curi bila ira dah kawin nt..inpirasi utk dpt anak comel..kehkehkeh ;p

sup campbell ni mcm dah kurang sedap la berbanding dl..dl ira sll beli sedap..skang mcm xsedap..ke tekak da berubah?haha

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

baiknye jiran ... best giler sup ni... ;)