Pixajoy

Monday, March 12, 2012

Home » ARWENDANISH 1ST GIVEAWAY

ARWENDANISH 1ST GIVEAWAY



Jom ramai-ramai join GA dari Arwendanish. Ini GA pertama untuk bulan Mac aku join rasanya. Angin rajin tiba-tiba datang sebab berpinar-pinar tengok hadiah yang giler cool. Giler tak nak! 

Nak tengok hadiah yang giler cool dan syarat-syarat penyertaan sila Klik BannerGiveaway ini berlangsung 6/3/12 hingga 5/4/12 jam 11.59pm dan pemenang akan diumumkan pada 6/4/12. Harap maklum rugi amat kalau tak join! Sekian..





13 comments:

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

wahh, tahniah kak... semoga berjaya yaa.... all the best

klcitizen cikgunormah said... Best Blogger Tips

semoga murah rezekinya :)

azura said... Best Blogger Tips

nanti saya join memang suka hadiah comel2

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips

lately jarang sgt join GA haha., btw gudluck ! :D

fieda said... Best Blogger Tips

good luck..kak fieda pun ada join jgk..byk kan hadiah yg ditawarkan..best2 plk tu..

dela said... Best Blogger Tips

good luck!

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

good luck muni.. tgh cr mood br leh join hihii

Masya said... Best Blogger Tips

good luck... klu ade kesempatan nak join jugak..

el said... Best Blogger Tips

thx join
gud luck ye :)

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

good luck kak!

NzA said... Best Blogger Tips

gud luck....

Mama Adam said... Best Blogger Tips

gud luck. memang cool hadiahnya...

syiela said... Best Blogger Tips

tahniah.... berjaya jugak... gi la jengah blog el.. :)