Pixajoy

Tuesday, March 27, 2012

Home » Aiman dan Cinta Tadika

Aiman dan Cinta Tadika




Beberapa minggu lalu Aiman ada cerita pasal awek. Katanya awek Aiman nama Maisara. Aiman kata lagi budak Maisara ni kecik jer. Aku pun tak kenal mana satu budaknya. Aku siap cakap nanti Aiman tunjuk dekat ibu mana satu Maisara.haha..


"Dia cium Aiman, Aiman tak cium dia pun!"


Ohh terkejut dengar pandainya budak tadika zaman sekarang. Tapi aku tak rasa dia cium sebab cinta. Budak besar tu tahu apa? En suami marah siap cakap nak potong Aiman punya anu sebab gatai sangat.haha..Aku kata dekat Aiman budak kecik mana boleh bercinta. 


Aiman berkali-kali mempertahankan diri,


"Dia yang cium Aiman, Aiman tak cium dia pun!"


Dalam hati aku kata tak sangka budak chubby macam Aiman pun ada orang suka.haha..




Malam tadi waktu Aiman buat latihan dalam buku,


Aiman : Ibu..Aiman nak tanya.


Aku : Emm..


Aiman : Esok kalau Aiman nak cuti sekolah boleh tak?


Aku : Eh dah ada awek pun malas nak p sekolah?


Aiman : Aiman dah putus cinta dah pun..


Aku : kahkahkah..




*Tadi ada blogger mesej kata beliau ada dekat tempat kerja aku. Bila aku pergi rupanya dia ada dekat unit lain. Bila call tak angkat. Tapi tak salahkan dia mungkin dia tak tahu. Penat aku jalan kaki dalam kepanasan.hehe..Memang tak ada rezeki nak jumpa.









                                               




31 comments:

azam said... Best Blogger Tips

:) hehehe.....

camtu ye

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

amboi aimannnn kemain eh hehe


mungkin maisara geram tgk pipi aiman yg gebu tu :)

Bui Junaidi said... Best Blogger Tips

ANAK2 BUI PUN SAMA..BARU MASUK TADIKA TP DH CAKAP ADA GILFREN NGAN BOIFREN..ADUHAIII...MMG LUCU

Munnafendy said... Best Blogger Tips

alololo aiman!!! ciannya dah putus cinta....hak3..berani btul budak pmpn tu kan, main cium2 plak..hihi

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Hehehehe.... Putus cinta ye...
Hahahha... Xleh bayang kalo adam yg cakap ;)

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

putus cinta dah? hahaha

Masya said... Best Blogger Tips

hihihihihi.. tergelak baca kisah aiman ni... chubby bkn sebarang tau.. awek² berasa selamat kot klu ade aiman...

Annika said... Best Blogger Tips

kecik2 dah pandai eh.. haha

handmade: inspired by mymilktoof

Sari Yusa Ibrahim said... Best Blogger Tips

frust juga Aiman.. hehehe

si robot comel said... Best Blogger Tips

bukan main nak minta cuti sekolah,rupanya putus cinta,haha.

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

hehehehe....aunty tak berhenti senyum ni....

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Amboi2 aiman.. jaga2 nanti ayah potong anu.. hehe..

chii said... Best Blogger Tips

Alala,comei nya. Slalunya cnta monyet time skolah ren or men. Tp aiman da merasa time tadika ye hehe

azura said... Best Blogger Tips

senyum boleh tak

hyz said... Best Blogger Tips

hey hey hey. setiap org ada taste masing2 taw. ingat aiman chuby2 x de org nak ke? nah kan ada bukti tu? hehehe

anisalya said... Best Blogger Tips

memang. budak2 sekarang ni advance sikit. takut pulak.

p/s: umur saya 33 la. akak ke adik? ke sebaya?

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

haip.. babap kang.. dh pandai putus cinta lak..hahahahahaa

laa xdpt jupe ke.. sy yg gtau muni keje situ & bg no hp muni..hihii

NzA said... Best Blogger Tips

ha.ha.ha....xthn nk gelak...
Haya...japnya aiman brcinta...

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hehe..
alahai..kemain lagi aiman... dh pndai bcinta cintun.. apa2 pon citer ni sweet sgt2..bila bsr..kalo aiman bca ni..msti dia tseyum

Farah Shamsudin said... Best Blogger Tips

wah.. dah nak bermenantu nampaknyaa..:)

eita said... Best Blogger Tips

alahai....siannya..
sedih sampai nak cuti gi sekolah....
huhuu

Ym.Bundle said... Best Blogger Tips

hahaha..lawak la aiman ni..

sue zainun said... Best Blogger Tips

hehhee frust x putus cinta tu?

MulutPayau said... Best Blogger Tips

adoiii...dah pandai bercinta rupanya Aiman ya...heheheh

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

laa.. cepatnya putus cinta hehe.. kelakar kecik2 dah frust. chubby2lah org geram

Chuu Muqhlis said... Best Blogger Tips

ahahha comel betol la aiman nih., kecik2 da pndai putus cinta :P

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

alamak! aiman dah pandai bercinta? kelakarlah aiman ni...

Hanie Dew said... Best Blogger Tips

ihiks..budak tu mesti geram sbb aian chubby. mcm munchy munchy gitu.

aiman cepat nya putus cinta.hahahaha..aiman aiman...

fieda said... Best Blogger Tips

aiman...uii..ada peminat tu..nak jadi macam anuar zain ye..peminat geram sampai cium..mana taknyer tgk la aiman kan mbam2..mmg la org geram..

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

hihihi...aiman kena cium...budak perempuan tue geram kat aiman kot...

Reena said... Best Blogger Tips

alahai dah putus cinta pulak dia eh? Sian Aiman. Ni yang bahaya bercinta ni, putus cinta terus nak cuti sekolah. Adehhh.... hehehe