Pixajoy

Saturday, October 22, 2011

Home » Wajah Cute Dora The Explorer

Wajah Cute Dora The Explorer



Semua benda dibuat pun tak kena. Macam blogger tarak guna. Idea pergi entah kemana. Nak taip entri tak ada stamina. Otak tintong tak semena-mena. Layan saja gambar berwarna. Dora terkenal seantero dunia. Cuba bayang bagaimana rupanya? Dora versi dewasa punya..


Dora CUTE

Dora, 8 Year old girl with Boots, 5-year-old monkey. Oh map! Aiman suka sangat.

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



 ^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Dora CUTER

Dora turn dewasa, body mantap, seksi yaw! Aiman kata Boots jadi monkey besar. Jadi kinkong ganas punya!

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Dora CUTEST

Dora after plastic Surgery. Aiman kata, Dora yang lebih cantik..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^


Betui aku tak tipu! Aiman kata lagu tu..



Krd gambar to : http://cotatua.blogspot.com/





20 comments:

-Incek Fik- said... Best Blogger Tips

Kenapa gambar last ni macam ada satu aura yang sungguh kompleks dan abstrak untuk diterjemahkan dalam bentuk tulisan.

Oh.. jangan tenung saya dengan pandangan sedemikian. tolonglah...

Chocolate said... Best Blogger Tips

hak4..

kak2,boleh cite pasal coklat tak?Apa maksud coklat yang diberikan oleh lelaki?Saya dah kene mcm tu --__---"

pasal coklat lh ye!

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Kah kah kah! Tak tahan tgk gambar yg lastu.. pandai tul Aiman menterjemahkannya.. :D

MulutPayau said... Best Blogger Tips

hhahaha...tentu ramai yg terpikat tgk gmbar yg akhir tu...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... Best Blogger Tips

grrrrr.. jambu ape dora yg ngelast tu.. harharhar.. =D

Wanie said... Best Blogger Tips

huhuhuhu..dora yg comel jadi macam ni lak muka die bile bertukar jadi orang..

Wanie said... Best Blogger Tips

huhuhuhu..dora yg comel jadi macam ni lak muka die bile bertukar jadi orang..

the sun daily said... Best Blogger Tips

hahaha..dora tu wg kulit hitam ke

SYaMiLa said... Best Blogger Tips

ahaks...dora oh dora...

hyz said... Best Blogger Tips

kalo aiman da kata cantik, pn kutu amik je dora tu wat menantu.. hahahha ada berani?

kakyong said... Best Blogger Tips

hahha... x leh tahan tgk gambor yg last tu.. :P

Kak Aya said... Best Blogger Tips

amk aiii terkojut den menengok nye ha...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

huhuu mata gambar yg paling last tu sungguh tajam.. terkejut tgk tadi..hihi

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

bg ku .. dora yg asal tetap plg cute ... yg dah besar tu,seksi bangatt ... dan yg last tu ... ouchhh ! ~

chii said... Best Blogger Tips

err..mesti aiman nak kta bibir dia yang cantik kan..ehehe

kayrul-shah said... Best Blogger Tips

ngeri plak tengok dora versi real tue

Hanie_Dew said... Best Blogger Tips

ade deh. Dora yang pix kedua memang gojes habis.

puanbee said... Best Blogger Tips

gambar last tu semacam je huii kutu ..

anggunpesona said... Best Blogger Tips

Anak akak terkejut tgk gambar yg terakhir tu. Hihihi

bukit gambang said... Best Blogger Tips

ish...ish..ish..