Pixajoy

Thursday, October 13, 2011

Home » Hadiah Mary Kay Dari Tetikusrusak.net

Hadiah Mary Kay Dari Tetikusrusak.net



Wanita dan kecantikan mesti seiring. Aku percaya ramai antara wanita kat luar sana bukanlah cantik sangat, tapi impak mekap pada mereka membuatkan mereka cantik dan anggun. Seriously aku bukanlah jenis wanita yang suka mengadap cermin tonyoh muka lama-lama. Lately nie nak pakai compact powder pun gila punya malas. 


Ini adalah hadiah kemenangan Kontest Duit Raya anjuran Puan Bee. Hadiah pula ditaja oleh Puan Juanita. En posto baru tadi hantar. Terima kasih diucapkan kepada puan berdua. Mungkin ini rezeki bergolek yang datang supaya aku kikis sedikit sifat malas aku. Yehaa!! tahu apa aku dapat?

  • Mary Kay Liquid foundation
  • Mary Kay Lipstik (pink satin)
  • Tester segala macam mak nenek aku malas taip.haha..




Harap maklum kamera aku macam gila. Kadang macam ok, kadang tidak..Tak apa yang penting korang nampak terliur tengok barang Marykay yang aku dapat.kehkeh.

Kalau muka dah cantik, tak pakai apa pun cantik. Tapi kalau muka tak cantik, pakai Marykay boleh cantik. Kalau muka dah perasan cantik, pakai Marykay akan bertambah cantik. Kalau dah malas, yang cantik pun jadi tak cantik. Setuju?

Puan Juanita juga adalah sponser hadiah utama Contest : Kisah Dongeng Tengku puteri & Puan Kutu. 4 Hari saja lagi contest akan berakhir. Cepat join sebelum berputih mata hitam korang!




10 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

waa bagus .. mahal tau produk mary kay , kalau bee dapat bee simpan lekloq huhu jeles lah kat korang hahahaa

Chocolate said... Best Blogger Tips

akk ditg disini!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2011/10/giveaway-from-yy-saya-nak-ole-ole-dari.html

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

wah.. bestnya dapat hadiah produk mary kay.. makin cun la puan ktu pas ni.. :-)

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

wah ... lepas ni berseri2 la murni... haha..

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Mary kay punya penangan, makin cun melecun la PK kita ni nanti.. :D

Ibu yusuf tepek bedak baby je kat pipi.. hehe..

kaseh suchi said... Best Blogger Tips

SEROnok la tu..ekeke

ayu jamal said... Best Blogger Tips

cantik..kutu mmg cantik...

ha ha terbaik la..

NzA said... Best Blogger Tips

produk tu boleh thn mahai gak..plg murah pn h jejak RM150+...best la.

chii said... Best Blogger Tips

bestnya dpt barang MK..chii pun rasa mcm nak guna kan brg2 MK yang lain gak la

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips

sy pun jenis xngadap cermin tonyoh2 muke ... pakai bedak kompak pun sgt2 jarang... alhmdllh kulit jenis xbermasalah,sikit2 tu ade ler tp jimat masa xyah tempek ape2 kan ? ;)