Pixajoy

Tuesday, October 18, 2011

Home » Pemenang Contest : Kisah Dongeng Tengku Puteri & Puan Kutu.

Pemenang Contest : Kisah Dongeng Tengku Puteri & Puan Kutu.





Salam bahagia


Ini cuma short update. Mata dan kepala aku sudah tintong. Kita ke tajuk utama sajalah. 


Tuan puteri yang bijaksana telah membuat keputusan muktamad memilih pemenang dibantu haiwan peliharaannya kutu. Puan Kutu yang telah mampus hadir dalam mimpi puteri untuk mempengaruhi calon pemilihan jawatan penglipur lara..KLIK SINI untuk lihat siapa calon-calonnya. 


Tahniah pada yang menang. Pada yang kurang berjaya, korang semua hebat-hebat belaka. Kutu mahu istirehat. Daaa..








12 comments:

puanbee said... Best Blogger Tips

hehe dah tengok..teerima kasihhh banyak .. dan tahniah pada semua pemenang

Woofer Storm said... Best Blogger Tips

lain kali sy nak ikut sis..kdg2 nak ikut contest2 ni, tapi tak sempat nak menyelitkan dri.hehe

thniah buat mereka..

azura said... Best Blogger Tips

@puanbee

tahniah PB...tahniah semua pemenang

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

Tahniah pd sapa yg menang ...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@puanbee
tahniah kembo..nti email ehh nak header ker topup..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Woofer Storm
belum terikir lg nak buat kontest apa..buat segmen ada tak yg nak join?hehe..

Jue said... Best Blogger Tips

wuhoo congratz! hr tu dah bc smua yg join
mmg giler2 dongeng bila baca
sygnya tlps nak join
xpe len kali ade lg kan =P

puanbee said... Best Blogger Tips

nak topup je lah header ai baru je di tempah hehee .. facebook eh kutu

hyz said... Best Blogger Tips

tahniah pada pemenang... eh pn kutu, x de link utk baca karangan pemenang ke? kat istana tengku puteri pn x de....

chii said... Best Blogger Tips

tahniah wat pemenang..chii da agak mr doktor leh menng..cite dia lain dari yang lain..n sgt kreatif =)

Tengku Puteri said... Best Blogger Tips

hyz- ada la..klik perkataan di sini dekat entry saya tuh...=)

kakyong said... Best Blogger Tips

tahniah buat semua.. tp nape x letakkan link n3 pemenang tu.. maksud kakyong kat blog pengumuman pemenang tu la... teringin nak baca n3 pemenang.. ;)