Pixajoy

Sunday, October 09, 2011

Home » Amazing Technology In The House

Amazing Technology In The House


Kejap nak berangan kalau teknologi nie ada kat rumah aku!




7 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

wow.....amazing.
Bestkan PK kalau boleh direalisasikan di rumah...ttp rasanya idok la mampu...mesti mahai...

Nur Farah Hani said... Best Blogger Tips

hsha.. beli la puan kutu.. T__T

MulutPayau said... Best Blogger Tips

akak pun tengah berangan ni.....seronok klau ada kat umah kitakan....

chii said... Best Blogger Tips

perghh,mmg leh save ruang ni

Adzrien Shoppe said... Best Blogger Tips

best ni..boleh tukar2 layout bila2 masa je kan.

kakyong said... Best Blogger Tips

impressed... kalo ade duit semua boleh.. cuma di Malaysia ni ada kah syarikat yg membuat produk yg penuh inovasi mcm nih...

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips

sukeee sgt tgk teknologi2 mcm ni..menjimatkan space rumah kecik kan ? tp kat malaysia ni susah le nk jumpe perabot mcm tu ..