Pixajoy

Friday, August 19, 2011

Home » Yehaa Aku Dah Ada Baju Raya!!

Yehaa Aku Dah Ada Baju Raya!!


Salam 19 Ramadhan


Debaran menyambut lebaran makin terasa, ibu-ibu bapak-bapak semua yang ada mesti dok sibuk membeli baju raya, tudung raya, songkok raya, sampin raya, kasut raya dan langsir raya. Disebabkan kesibukan en suami, aku menggunakan teknologi yang ada untuk membeli baju raya. Zaman serba canggih nie semuanya dihujung jari. Maybank2u berisi, baju raya disisi!ahakz..


Semalam aku order hari nie dah sampai depan pintu. Tahun nie cer teka baju raya aku kaler apa? Cer teka aku beli baju apa? Memikirkan en suami yang takkan cuti sampai raya, aku rasa ada baiknya aku beli online, nanti kalau kelam kabut cari baju last-last langsung aku tak beli pasal takde yang berkenan. Faham jer la perempuan, kalau nak membeli, lapan jam dok tilik. kehkeh..


Ini bukan baju raya aku yer korang.haha


Apa tema baju raya korang? Aku jangan tanya tema apa pasal setiap tahun memang tema caca merba. Selalunya aku je excited beli baju raya kat diri sendiri, en suami mana kisah sangat hal baju raya. Kadang beli kadang tak. Selalunya baju melayu beliau pakai yang lama je. Kalau beli pun t-shirt dan jeans. Ahad nie baru shopping baju raya Aiman dan en suami.


* Bila nak pasang header raya ekk?





20 comments:

senyumSOYA said... Best Blogger Tips

akak..

jubah biru..
bunga pink besar2..
cm kat header..hik3~

NzA said... Best Blogger Tips

hurray..dh terasa bahang hari raya....

Wanie said... Best Blogger Tips

akak ni, ingat nak tayang baju raya..wanie pn dh shopping td..hehe..dpt la selai baju krung :)

same je ngan wanie, tema caca merba..haha

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

hahaa samala cm hubby saya.. xkisah pasal baju raya.. baju mlayu pakai yg lama je.. tapi thn ni sy paksa dia suh beli gak sbb ni thn p1 raya sbgai is3 n ibu.. thn lps berpantang so thn ni excited terlebih lagi... harus bertema..sama warna hahhah

tapi hubby dah siap gtau.. thn dpn xyah nak tema2.. hahhahah

Cik Ina Do Do Cheng said... Best Blogger Tips

puan kutu cik ina tengah sibuk membaking, kalau dah free cik ina come back ye.penat oooo

Unknown said... Best Blogger Tips

untunglah kak dah ade baju raye :D

Danial Razak said... Best Blogger Tips

best la dah ada baju raya..=)

Daddylicious said... Best Blogger Tips

ini yg jeles ni bila cakap pasal "header"...hehe

ILA HonEyBuNNy said... Best Blogger Tips

baju raya warna apa neh...hijau?betul x..hehe...xpun pink..ngeh3..

best la dpt beli online...ila xdk saiz la...huwawaw..kecik sgt...ngeh3..

qfsue said... Best Blogger Tips

thniah...saya belum shopping....agaknya last min shoppping..jdler tema caca merba tu kan?

Ibu Yusuf Maryam said... Best Blogger Tips

Harini kalau rajin nak g shooping lg sbb ibu belum ada baju raya.. huhu.. kalau rajin le..

ayu jamal said... Best Blogger Tips

ha ha..tak sabar dh nak wish selamat hr raya..he he

K O R I E said... Best Blogger Tips

mana baju rayanye kak?
huhu.. bli online kat ne?

Zura said... Best Blogger Tips

eeeeeee...sonotnya dia dah dapat baju raya... saya belum beli lagi ni...saiz masalah la...hahaha

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Tahun ni tak de tema...masing2 punya kaler pilihan sndiri..suami akak nak pakai bju melayu thun lepas..nak jimat katanya...tak kisahlah kan...

yayath said... Best Blogger Tips

wahhh...Puankutu da ada baju raya..yeayyyy!!!hehe

yath ada sumthing untuk puan kutu~~hehehe

http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com/2011/08/doodle-khas-untuk-puan-kutu.html

hyz said... Best Blogger Tips

tu pn kutu lukis ka? wah leh jd designer popular ni.. hek3

puanbee said... Best Blogger Tips

tema carca marba jugak.. bee kelabu , ayah depa hitam , baby n una hitam , kakak pepel.. muahahaa

anggunpesona said... Best Blogger Tips

akak tak tau le baju raya tahun ni sempat siap ke tidak. Tahun lepas pun akak tak berbaju raya. Taylor tak sempat siapkan. Nak ikut jejak pn kutu le, beli online je. Sempat ke lg ni.

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

sy kalau bab baju ni susah sket nk beli online sbb penah terkena yg xseswaii..xpueh ati..mesti nk tilek depan2 mata juge...

caca merba ek..aah org laki mmg gitu ek..xkesah sgt baju raye..nk pakai yg dok ada ja..