Pixajoy

Wednesday, August 10, 2011

Home » OST Drama Ramadhan Terakhir : Jangan Lupa Namaku

OST Drama Ramadhan Terakhir : Jangan Lupa Namaku



Lepas Anissa hari tu aku sekarang dah terjebak dengan Drama Ramadhan Terakhir plak dah. Aku asyik cerita pasal drama jer kan? Biarlah..tengah setting jiwa dengan mood tonton drama. Sebenarnya aku kesunyian. haha budak chubby dah lupa kat ibu dia dah..


Dalam dok dengar lagu Jangan Lupa Namaku nie makin sedap pulak. Kena ja dengan jiwa aku yang separa sentimental nie. Tapi nama penyanyi dia memang unik, pompa bensin. Apa itu? Kelihatannya bahasa indonesia ya pompa bensin? Siapa itu pompa bensin? Pada yang tak tahu :

Hai saya pompa bensin!


Pompa Bensin dalam bahasa indonesia bermaksud Pam Minyak. Walau bagaimanapun, Pompa bensin sebenarnya berasal dari Malaysia. Biarlah pompa bensin dengan misterinya. Ok jom layan lagu dia, kita karoeke sama-sama yuk!



Tajuk: Jangan Lupa Namaku


Penyanyi: Pompa Bensin





Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku mencintaimu

Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur

Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati

Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati

Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu









10 comments:

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips

natang tu ke pompa bensin.. lerr. HAHA..klaka plak kan.

ayu jamal said... Best Blogger Tips

ala..bila tgk iklan..teringin jer nk tgk cite ni...mcm best nih
.tapi mmg xde ms lagsung..dah la kat umah ni asyik pasang kartun jer..otak pown dah mcm kartun dh ni..miahhhaaa

anak ahmad said... Best Blogger Tips

i like..!!sy pon shuke ini songg!!

mama tims said... Best Blogger Tips

saya lyn jugak cite ni..ooo..pompa bensin nama nya..

Farah Shamsudin said... Best Blogger Tips

Saya tak sempat nak layan pun kak..Sejak puasa ni memang takda masa je..

wahida said... Best Blogger Tips

citer tu mmg best...mmg layan...

Achahani said... Best Blogger Tips

saya tak tau ni citer apaa

waaaaaaaaaaaaa....
maklumla Muni, sy ni sibuk je manjang. Jrg tgk TV, heheeh..

save bil letrik!

hihih..

syrupmasin said... Best Blogger Tips

sedap lgu nih..cite ramadan terakhir pon best :)

puanbee said... Best Blogger Tips

MEMANG SEDAP LAGU NI KUTU...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

pompa bensin? mmg aneh nama dia..alorr x leh dgr la plak..speaker sy rosak :(