Pixajoy

Sunday, August 07, 2011

Home » Si Merah Yang Menawan

Si Merah Yang Menawan


Salam 7 Ramadhan,

Malam tadi en suami bawak balik kamu Si Merah Yang Menawan! Kamu sangat comel! Sudahlah comel, kamu sangat berguna pula..Kamu sebagai pelita yang menyinari tuanmu..Sebagai penghibur dikala sunyi! 

Yang paling penting kamu sangat murah, sesuai dibawa kemana-mana! Walaupun kamu menawan, kamu boleh dapat dengan hanya sekeping wang kertas berwarna merah! Harap-harap panjanglah umur kamu wahai si merah yang menawan! Bila balik anak tuanmu si monster chubby itu nanti tak tahulah apa nasib kamu! hakhak...


Si Merah Yang Menawan sebagai Lampu dan Radio!


*Lawak sangat ke nama puan kutu? Ada orang gelak guling-guling!



                     
                           

14 comments:

syrupmasin said... Best Blogger Tips

haha..comel je :D

ILA HonEyBuNNy said... Best Blogger Tips

ila ada jugak...si hijau..hehe

sapa gelakkan puan kutu neh?yg pasti bukan ila kan..;-)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

si merah ni kira 2 dalam satu lah ya....untung jugak tu..mmng berbaloi dgn hrganya....

Anif Abdullah| AA said... Best Blogger Tips

haha.. comel lahh ^^

Anif Abdullah

hyz said... Best Blogger Tips

jumpa mana ni? 1st time tgk benda ni...

puanbee said... Best Blogger Tips

haha ada org gelak guling2 ? sapa tu ? lawak dn unik jugak kutu

solomolo said... Best Blogger Tips

masa memula dengar nama Puan Kutu tu, rasa macam pelik sikit...
tapi takde gelak ye...

Kak Aya said... Best Blogger Tips

memang comel...
nama puan kutu tak la kelakar cuma kak aya terbayangkan kutu di kepala dan main kutu.

Kak Long Mawar Merah said... Best Blogger Tips

Bagus juga ada lampu dan radio sekali gus. Harganya pun memang murah.

anggunpesona said... Best Blogger Tips

2 in 1. Berbaloi kalau dapat..Pn Kutu unik tu. Sampai bila-bila akak akan ingat nama tu.

Wanie said... Best Blogger Tips

lampu & radio??? xtau lak ade bende alah ni..hehe..'kutu' agak lawak la kak..hehe..tbayang KUTU..lalala..tp x kisah la kak..:)

ayu jamal said... Best Blogger Tips

cutenyer...sesuai kalau nk bawa g camping

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

hahaha..memula dulunsy heran gak nape pilih nama puankutu..tp musti ah ada sbb tersendiri kan..cer citer sket..


lampu&radio ke tu? bkn aje aiman..anak sy yg dh 6 thn tu pon misti jakun nmpk benda ni..

AIEN NOT ALIEN said... Best Blogger Tips

comel & unik puan kutu tu..hehe..