Pixajoy

Friday, March 06, 2015

Home » Projek DST untuk Aiman

Projek DST untuk Aiman



Waktu buat buku latihan dia, Aiman ada buat sedikit kesalahan. Ada ke patut mi dan nasi kategori makanan yang membantu tumbesaran. Protein dengan karbohidrat pun Aiman masih keliru. Untuk polish ingatan dan mengelaskan makanan mengikut kategori yang betul, ibu ada buat projek mudah. 

Ibu ambik inisiatif lukis dan guntingkan semua ni di opis.


Ada gaya cikgu DST tak?Masin mulut sesiapa yang pernah menggelarkan aku cikgu Murni.haha..Setiap ibu adalah guru pada anak-anaknya kan?


Anak bujang diminta gamkan gambar yang dah siap ibu gunting mengikut kategori.


Dah siap ibu tampal ni dekat balik Aiman supaya senang dilihat.


Lepas ni jangan buat salah lagi tau!










13 comments:

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Wah bagusnya cikgu murni, boleh betul2 jd cikgu ni..

tiga lalat said... Best Blogger Tips

Salam. Hee cikgu murni yang terbaik.

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Walla, bagusnya ibu ni! Cikgu macam nilah yang membantu tumbesaran Aiman *_*

Kenapa saya tak terfikir benda macam ni untuk si Abang ek? Memangnya saya ni kurang kreatiflah. Lagipun sibuk... alalalala... ^_^

Nooriah Abdullah said... Best Blogger Tips

boleh jadi contoh utk semua di luar sana ni syabas hehee

Fiza Rahman said... Best Blogger Tips

Nak baut macam ni jugak lah ☺

Kuazue Mohd said... Best Blogger Tips

rajin mak dier... ehehe.. peyut dia mcm peyut dak haziq gak ler.. bertengket-tengket.. hihihi.. x po janji sehat

syida said... Best Blogger Tips

cantek lukisan ckgu murni :)
bukan setakat jd ckgu DST, cikgu DSV pun boleh ni..hehe

Nurfaezah Abdullah said... Best Blogger Tips

hehe ada layak jadi cikgu :)

ida =) said... Best Blogger Tips

wahhh!!! sesuai sangat jadi cikgu ni. kreatif n inovatif. bila buat mcm ni, aiman x lupa lagi. mesti terbayang2 je dalam kepala. gud job cikgu!

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Teknik yang bagus ni PK.. saya pun nak cuba jugala teknik ni pada Ahmad berdua ni.. maknya ajar budak besar, tak reti nak ajar si kecil2 ni ... kena banya belajar drp orang lain nampaknya.

LydSunshine said... Best Blogger Tips

PK ni memang kretif dan rajin. Harap2 kerajinan ni akan jadi inspirasi utk saya buat perkara yg sama utk Luth nnt. Erm... tak pelik sgt kalo aiman tak tahu lagi kelas makanan tu dgn betul, sbb saya ni pun bukannya tahu sgt pun kelas2 makanan ni. Heheh. Saya part makan je paling hebat.

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

menarik
tima kasih pk berkongsi

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Rajin betul cikgu murni ni tau.....salute spring sikit!!! Hihi