Pixajoy

Friday, March 06, 2015

Home » Harijadi Busyukkusayang

Harijadi Busyukkusayang



Orang lidi pun acilah ye. Binimu ini bukannya artist! 


Dengan penuh rasa cinta dan sayang, Selamat ulangtahun yang ke 30 buat suamiku. Semoga dengan limpahan rahmatNYA kita terus berbahagia hingga syurga.


* pstt..tengah baking kek. tapi macam hancur tak jadi je kek harijadi untuk en suami ni.hahaha...













12 comments:

nurbijen said... Best Blogger Tips

Happy birthday to Encik Kutu...
waa... comel jer katun tu... i loike!

ros_reeza said... Best Blogger Tips

Selamat ulangtahun kelahiran untuk Encik Kutu ;) wah so sweet akak lukis tu.. Walau orang lidi, tapi bermakna tau! Akak nanti tunjuklah kek apa akak buat tu;)

tiga lalat said... Best Blogger Tips

Salam. Hee selamat harijadi utk tuan kutu juga.

imm hassan said... Best Blogger Tips

salam kenal..singgah blogwalking kat sini ☺

selamat hari jadi encik kutu.

eima said... Best Blogger Tips

Semoga enKutu dimurahkan eezeki dan panjang umur....

syida said... Best Blogger Tips

semoga kasih syg uols berpanjangan sepanjang hayat..amiin

psst, cam comel je orang lidi tu *thumbs up :)

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Happy birthday En Kutu! Walaupun ada harapan kek tak jadi, harapnya adalah menu-menu lain yang terhidang atas meja malam ni.

Awak lukis sendiri ke kat kad tu, PK? Kalau ya, serius cemburu ni. Comellah lukisan tu. Balik ni saya nak melukis sampai lukisan saya comel macam dalam lukisan awak ni!

ida =) said... Best Blogger Tips

cantik!!!!! serious cantik sangat lukisan ni. kalao kad besday jual mcm ni, saya beli! sangat2 cantik!

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha.. romantik rupanya PK ni... sweet je kad ni.. siap baking kek lagi. Ala dia memang terror masak, setakat kek ni kacang je ye..

Happy belated birthday utk en kutu ya.. moga ceria dan sihat sokmo..

LydSunshine said... Best Blogger Tips

Baru 30 ke umur? Alahhh muda lagi. Cantik kad tu PK, org lidi pun cantik dan tulisan pun cantik. Simple but sweet gitu.

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

happy belated besday buat en kutu
tak sabar nk nengok keknya..


org lidi pon cantik kemas

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Tak kreatif tak kreatif pun....nampak kreatiflah PK....seninya jari awak ni....