Pixajoy

Monday, March 30, 2015

Home » Bila Semua Orang Balik

Bila Semua Orang Balik



Tengah mood lemau. Nak update BW pun kelaut. Bila dah masuk angin camni memang akan ada entry  tempek gambar si bambam je la.haha..

Kejadian semalam. Rumah yang sudah dua hari gamat dengan kedatangan Wan, Maktok, Ibu Acik, Abang Icad, Baby Damia tiba-tiba jadi sunyi. Abang Aiman pun sekolah. Cik Pia! Jom masuk bilik kita breakfast biskut cicah milo. Atas katil kita projek.haha..






Minum Milo Afia jadi sihat dan kuat!







10 comments:

Sya Nadia said... Best Blogger Tips

Amboi anak dara.. makan atas katil je.. jgn buat sampai besar ye..hehe

Acik Erna said... Best Blogger Tips

Comelnya memek muka..siap kerut kening tu

eita said... Best Blogger Tips

dah makin besar afia...jenuh lah kalu tumpah atas katil

Bunda a.k.a KN said... Best Blogger Tips

Amboi makan biskut cicah milo duduk atas katil ekk....
Jaga2 jangan tumpah tilam ...nanti mama marah...

Cutenyer dia minumm..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

haha.dalam bilik pon dlm bilik la bu.jnji afia dpt makan

Puan Mell said... Best Blogger Tips

apelah ibu ni. pia nak mkn atas katil pun amik gamba. ( gamba mula2 tu muka xpueh hati. haha)

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Ibunya kat mana? Ibunya kat mana? Lepas ambil gambar terus terbongkang ke apa? Projek cicah biskut dengan air milo berlaku atas katil. Ni mesti dah tahan ngantuk ni PK *_*

lieyalatif said... Best Blogger Tips

sedapnye afia...aunty nak sikit leh tak...tu biskut tiger susu kan....kalo cecah air kene cepat2 masuk mulut kalo tak cepat jek jatuh biskut dah lembik ekekeekekekek

syida said... Best Blogger Tips

hamboihh, bole jd duta milo ni ^^

LYAfrina said... Best Blogger Tips

hhe..mcm2 mimik muka cik piaa