Pixajoy

Sunday, December 01, 2013

Home » Mohon Doa Kalian

Mohon Doa Kalian



Update laju-laju sebelum aku nak pi kintang kintung kat dapur masak untuk lunch. 

Innalillahhiwainnailaihirojiun..

Pembukaan Desember kami terima berita sedih dari keluarga sebelah en suami. Petang semalam FIL adik ipar aku yang tinggal di Pahang hilang dilaut. Botnya terbalik dan sekarang polis masih meneruskan gerakan mencari.

Kebetulan pulak MIL adik ipar dan SIL adik ipar dalam perjalanan ke Alor Setar untuk Majlis konvokesyen SIL adik ipar di UUM. MIL adik ipar berpatah balik. Hanya SIL adik ipar saja datang seorang. Kami yang mendengar berita turut bersedih dan mendoakan yang baik-baik saja semoga FIL adik ipar ditemui selamat. Tak dapat aku gambarkan bagaimana nasib mereka kalau sesuatu yang buruk berlaku. Tempat bergantung mungkin hilang sekelip mata dengan anak-anak ramai yang masih kecil dan bersekolah. 

Ya Allah Yang Maha Pengasih Dan Maha Penyayang, Kau Selamatkanlah Pak Cik. Mohon doa kalian juga. Semoga keluarga suami adik ipar tabah menerima ujian ini.






16 comments:

Amanda Suria said... Best Blogger Tips

innalillah...semoga allah permudahkan nasib mereka...harap2 mangsa di temui...

Puan Mell said... Best Blogger Tips

Innalillah.. semoga mangsa cepat ditemui. harapnya dengan selamat. amin.

adrianna syaz said... Best Blogger Tips

Amin..semoga dapat ditemui dgn selamat..

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Ya Allah! sama2 kita doakan..moga FIL adik ipar dalam lindungan Allah..amin!

umi alya said... Best Blogger Tips

Mg dipermudahkanNya, aamiin..

Ummi Iman said... Best Blogger Tips

Semoga mereka tabah dan Allah permudahkan urusan mencari dan menyelamat.

Che Rosliza Che Mat said... Best Blogger Tips

Semoga Alah permudahkan usaha mencari...

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

innalillah.. adik ipar akk sorang2 pergi laut? semoga beliau ditemukan dlm keadaan selamat ya Allah..Amin

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Semoga selamat semuanya... semoga cepat dijumpai n selamat...

Papa N dah balik KL tak sampai sehari pun anak2 dah lain macam ni.. kalau tak ada tak dpat bayangkan macam mana... adui.. kesian n sedihnya

tomato oren said... Best Blogger Tips

insyaallah selamat..buat solat hajat wehh...

NzA said... Best Blogger Tips

Ya Allah, permudahkn segala urusan mrk.

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Semoga beliau ditemui semula. Insya Allah!

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Kawan Okje pun ....biras dia ada kes gini PK....Kat ganu tak silap...Tulahkan...sekarang ni tgh musim tengkujuh...moga selamat le hendaknya

Masya said... Best Blogger Tips

apa perkembangannya.....

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Semoga selamat hendaknya...

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

muni, apa pkmbangan pkcik ni skrg?