Pixajoy

Wednesday, December 04, 2013

Home » Mini GA KakNi Edisi Tupperware

Mini GA KakNi Edisi Tupperware



Minggu ni direct kerja siang. Lagi dua minggu pun sama. Aku pun dah naik lembik. Penat gila baq hang. Kalau la setiap hari aku kerja ofice hour, balik kerja maunya terus pengsan. Takde makna nak bermesra ziarah-ziarah jiran blog. Mengada sungguh kan, macam kerja berat bawak jentolak je. 

Eh nak join GA pun sempat kau bebel macam penganjur nak sangat baca luahan perasaan kau.hakhak..Dalam keadaan lemau ni ada hati mau barangan Tupperware. Nak beli sendiri kan ke kemut, so cuba nasib kat sini. Ekceli lebih kepada kes jeles tengok ramai rakan blogger join. Apa kata kita meriahkan susana dihari raya.hehe..


Syarat cukup mudah. Hadiah pun comel-comel. Korang nak join pun sempat lagi. Tarikh tutup 06.12.2013. Kalau mau KLIK laju-laju kat banner ekk. 




9 comments:

Cik Tieka said... Best Blogger Tips

salam kak PK..haha, ramai yg join GA ni, hari tu sy termissed pulak entry psl ni..tenkiu2..nak join la :P

nurbijen said... Best Blogger Tips

Good luck!

Fizalinolie said... Best Blogger Tips

Good luck Muni :)

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

Patut lah sunyi...busy ye...
selamat ber GA..
good luck..:)

MulutPayau said... Best Blogger Tips

Gud luck dear..

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Kalau berjaya bolehla jadikan bekas utk bekal aiman kan... gudluck

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

good luck muni

husna zahidi said... Best Blogger Tips

goodluck kak murni!! =)

KakNi Sihat Cantik said... Best Blogger Tips

Assalamualaikum. Puan Kutu, salam perkenalan. Terima kasih di atas sokongan dan kesudian menyertai Mini GA KakNi Edisi Tupperware. Keputusan akan diumumkan pada 8/12/2013. Semoga berjaya!