Pixajoy

Monday, January 02, 2012

Home » Zaman Sekolah

Zaman Sekolah


Setiap hari bila terjaga dari tidur, aku langsung tak sempat berikir tentang hidup kerana putaran waktu yang cepat berlalu. Hari demi hari..tahun demi tahun.. Bila aku imbas memori, aku lupa banyak kenangan kanak-kanak dan remaja, pengalaman masa lalu masih samar-samar, ingatan aku tak pernah tetap untuk mengingati segala tarikh penting dan kenangan zaman sekolahku. Foto saja yang mungkin meninggalkan kenangan waktu aku tua.


Kenangan tadika. Cuba cari aku yang mana? July 1990 baru aku perasan tarikh tu.


Waktu aku darjah 6. Smart ja deco pentas dulu, bunga manggar segala!hoho..

Form 5, sapa dapat cari aku?

Hari ini bila aku tersedar, tahun sudah berganti, umur semakin meninggi, badan makin berisi, kedutanku ditegur suami, rupa-rupanya esok pendaftaran sekolah Aiman, sila wake up ye Kutu!


Selamat menempuh alam persekolahan untuk Aiman Mukhlis. Ibu sentiasa mendoakan yang terbaik.


*Aku duduk tiga dari kiri berbaju kurung bunga dan berdiri ditengah 4 dari kiri. Tepuk untuk diri sendiri kerana tekaan korang yang tak tepat.haha..











24 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

selamat melangkah ke alam prsekolahan ye aiman..belajar rajin2..jgn jadi mcm abg farouk...byk vitamin M.....hu.hu.hu...

Masya said... Best Blogger Tips

ala tomey².. mengimbau btl zaman² sekolah ni kan.. muka mmg lain lah seangat dgn sekarang ni hihihihi.... selamat bersekolah aiman, belajar rajin² tau..

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

hihihi ingat balik zaman sekolah mesti seronok giler...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

yg 1st tekaan sy salah..ingtkan yg pakai tudung sebelah pn kutu tu td ialah pn kutu..


yg bawah tekaan sy tepattt..bijaksana x saya haha..


1990 sy dh darjah 5 :)


kengkdang mmg terimbau kenangan zaman dedolu ni..betapa masa begitu pantas meninggalkan kita

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Selamat bersekolah Aiman.. semoga Aiman akan jadi anak cemerlang di dunia dan akhirat. Amin.

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

waahh, sungguh banyak kenangannya kan.... dulu kita bersekolah, hari ni kita pula yang lihat anak2 dan adik2 kita menggantikan kenangan2 kita.. ehehe

gambar paling bawah tu, puan kutu agaknya yang paling tengah di barisan atas tu kan.. ehehe

lieynanilaz said... Best Blogger Tips

masih ada gambar2 lama...mengimbau kenangan lama memang akan terasa memori indah zaman dahulu hingga x sedar masa cepat berlalu...:)

AL-QASSAM said... Best Blogger Tips

Jom kita ambil cakna pasal mahasiswa pula di sini:
Masa untuk Perubahan

LYAfrina said... Best Blogger Tips

best tgk pic2 lama...kngan waktu skolah dulu

buat aiman.. slamat menempuhi alam psekolahan..

MaryaYusof said... Best Blogger Tips

Selamat menempuh zaman persekolahan Aiman.. Seronok kan mengimbas kenangan lalu, rs mcm muda kembali~

Mrs.Yie said... Best Blogger Tips

murni duk belakang cikgu yg pakai spek mata hehe..nanti murni bagi emel kat akak tau..penting!!

Pen Biru said... Best Blogger Tips

puan kutu ni muda lagi la ye..1990 baru tadika, sy dah darjah 4 time tu..huhuhuh

kakyong said... Best Blogger Tips

selamat belajar Aiman.. tadika 5 tahun kan...


*off topic..
byk kali dah perasan, ads nuff di blog PK ni tak penah nya ON tiap kali kakyong dtg sini.. pelik jugak tau.. :P

puanbee said... Best Blogger Tips

muka form 5 tk berubah lah kutu .. cam mana masukkan gambar lama dlm blog ek ?

Pia said... Best Blogger Tips

"wahh kiutnya puan kutu ms skolah...slmt masuk sekolah utk aiman,belajar rajin2..nanti lagi byk la soklan si aiman tu dok tanya..jenuh nak jawab tu...layan jer laaa..bebudak ni mmg suka tanya mcm2.."

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

haha..akk ni ira br nak teka..akk da bg jwpn..;p

heee..selamat menempuh alam persekolahan juga aiman..heee..

belajar rajin2 tau..;p

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

selamat malam puan kutu.. siap sedia utk persiapan anak2 ke seklah ye.. hehe

hyz said... Best Blogger Tips

yang gambo skolah tu dapat teka dah.. yang kecik2 je tatau yang mana. sume sama comot2. hahahha

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said... Best Blogger Tips

hahhaa..ade gak gambar dulu2..aku semua dah bakar..

Nurul ain said... Best Blogger Tips

zaman sekolah paling2 best kan... :)

Mama Adam said... Best Blogger Tips

Seronok juga bila ingat balik zaman kecik2. Dulu org lain p sekolah melawa. Saya simple aje. Mcm tu dtg pagi, ha... Smpai ke tgh hari la.... Member2 sume bawa sikat la.... Kita tak reti. Huuuu... Darjah satu!

Good luck aiman.

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

bukan main dkt muka dgn monitor semata2 nk tilik mana satu muni... tp xdpt cam... hahahaaa

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

punyelah cepat masa berlalu...skrg ni anak pula yg dah nk brsekolah ye kutu... comel ler gambar skolah rendah ambik hadiah tu.. yg skolah mng pun cun gak ;)

chii said... Best Blogger Tips

ada lg eh pic time tadika..chii mcm xde je..kalo skolah rendah ngan menengah..mmg tiap2 thn chii beli..eheh

slmt memulakan sesi persekolahan ye aiman