Pixajoy

Tuesday, January 24, 2012

Home » Themplate Tukar Vektor

Themplate Tukar Vektor



Hasil kemenangan dah berkurun. Aku pun dah tak ingat GA apa yang aku menang, cuma aku tak lupa hadiahnya themplate. Malam tadi dengan tiba-tiba adik sponser hadiah tu chit chat dengan aku dekat fb tanya pasal hadiah kemenangan yang tak dituntut. Mungkin beliau baru teringat hendak membayar hutang.hehe Jangan marah ye Are Rif. Setelah berdebat lebih kurang akhirnya aku setuju je terima vektor sebagai pengganti themplate. TQ Are Rif!





Kembang je hidung aku. Tapi yang bagusnya lemak bawah dagu memang jelas tidak kelihatan kan.kehkeh..Are Rif kata kening aku susah sikit nak buat sebab tak nampak. Baru aku tersedar kening aku ni nipis sangat. Jadi katanya huduh sikit. Aku tengok ok jer! terlebih cantik adalah macam kening masa aku pengantin dulu.hoho..(tak sedar diri yang Are Rif nak kata kening betul aku yang huduh...)





Rasa-rasa korang yang asal dengan vektor mana lagi cantik? Sila beri kata-kata pujian supaya hidung aku bertambah kembang.lalala..




* Aku nak balik kampung Penang sat lagi..









                               



21 comments:

Joanna Yunus said... Best Blogger Tips

hehehehee..... sweet both gambar...ada kemanisan tersendiri :))

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

cantik vector tue...hihihihi sebijik muka puan kutu....

Gen2Merah said... Best Blogger Tips

wahhh, inilah pertama kali saya tengok muka akak.. dah agak dah..

Bagi saya gambar yang ori tu lagi comel dan cantik berbanding gambar vektor... ehe.. siyess ni...

ArifChangmin said... Best Blogger Tips

ishh akak nih
mane de arif nak kata kening betul akak yang huduh. lawo ler kening nipis. kening vector tuh huduh. senget je. pstu dagu tuh baru perasan xbetul sikit. tapi xpe lah kan. tuh vector yg ke 2 arif buat pkai photoshop. x pro lagi :)

hyz said... Best Blogger Tips

vektor.... sebab vektor putih cket.. lalalala jgn mara pn kutu. gurau anak ngn mak je... hahaha

kakyong said... Best Blogger Tips

kakyong ni masih lagi tercari2 ilmu nak buat vector ni.. ;)

2-2 pun comel... tp suka lah vector tu..

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

mestilah muka yang asal... hehe

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Nak jwb jujur ni tau..
Jangan marahhhh. Dah tentu yg yang lebih cantik ialah.....


gambar asal

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Dah join GA tu.. thanks sudi tag akak

ieda said... Best Blogger Tips

cantik lah dikk
ok ape ;)

azura said... Best Blogger Tips

mestilah gambar betul cantik...tapi bila jadi vektor tu klasik sikit...

MulutPayau said... Best Blogger Tips

cantik yang ori...hehehhe..selamat pulang ke kampung ya dik...

klcitizen cikgunormah said... Best Blogger Tips

semestinya yang ori lah menawan... manis :)

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

ogf coz lah yg asal lg maneh ... ;)

wah balik penang ka ?

fieda said... Best Blogger Tips

aiseyy muni..dah tentu2 lah yg ori lagi cantik...hehehe

Nur Farah Hani said... Best Blogger Tips

gambar due due same.. copy pste.. eheee.. :D

MaryaYusof said... Best Blogger Tips

Hola Puan Kutu!

Ini rupanye tuan rumah, comel ;)

Bonito!

chii said... Best Blogger Tips

dedua ada kelebihan tersendiri =) yg nampak sama..tang mata

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

sy suka gambar yg ori...hihii bkn bodek tau.. tp betoi ni..hehee

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

baru kak izan nampak gmbr puan kutu secara jelas... suka gambar yg ori juga!

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

2-2 cantik!heeee

akk comel..:)