Pixajoy

Wednesday, January 25, 2012

Home » Wordless Wednesday : At The Barber Shop

Wordless Wednesday : At The Barber Shop






15 comments:

MaryaYusof said... Best Blogger Tips

Hahaha...selalunye mcm tulahakan...perempuan ni maintainance tinggi ;)

Rapunzel Cikilolo said... Best Blogger Tips

hehehe. kalo nak jimat ptong rambut sendiri...

azam said... Best Blogger Tips

hehehe...perli ape??

barang lelaki sikit...macam tulah

hyz said... Best Blogger Tips

nak jimat, pompuan pown boleh je botak. pakai tudung sape nampak? hehehe. buat mcm aiman...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Rapunzel Cikilolo

ini bkn pasal potong rambut..tgok yg b4 n after tu sama jer.permepuan2.haha..

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said... Best Blogger Tips

kehkehkehkeh..pompuan potong rambut lama je lebih..tak nampak beza pon kecuali potong pendek terus dari rambut panjang..

chii said... Best Blogger Tips

mmg x nafi...kadang2 g kedai gunting rambut..xde pun perubahan mana sgt pun.tp bayaran yg dikenakan..aduhaii

Cikgu Ma said... Best Blogger Tips

tak penah potong kat kt kedai...mak jerr potong..tak pun buat sendiri...hehe

bukan WW
blogger award review

azura said... Best Blogger Tips

perempuan selalu kena bayar mahal...

Norsalmi said... Best Blogger Tips

Mentang2 la perempuan ni selalu nak nampak cantik.. ambik kesempatan la pulak ye..

IntaNBerliaN said... Best Blogger Tips

yg girl tu sm je sblm slps tp byar mahai..hihii...

tp mmg gitu kan.. lelaki murah je kalu dorg g gunting rmbut :-)

Cik Rose Cute said... Best Blogger Tips

girls mesti mahal gunting rambut...kenapa erk?..

Izan Ishak said... Best Blogger Tips

senang jadi lelaki...nak gunting rambut pun murah aje.

Juliet_iRa~" said... Best Blogger Tips

heee ;p

beza lelaki ngan ppuan..;p

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

marilah potong sndiri rambot di rumah ... haha