Pixajoy

Tuesday, July 26, 2011

Home » Ustaz Kazim Elias

Ustaz Kazim Elias


Assalamualaikum..

Tak sabar nak sambut puasa.
 Jangan main mercun ya! 
Malam tadi lewat tidur sebab dok layan ceramah ustaz kazim dengan en suami.
 Ustaz kazim antara penceramah yang paling aku suka.
 Ada banyak lagi ceramah yang best-best misalnya Tackle Hati Isteri. 
Dah banyak kali dengar masih lagi nak gelak..



* Hari nie hari menyibukkan diri. Tak sempat nak cerita dah! Nak masak untuk en suami berbuka. Malam nie kerja. Malas bawak netbook pasal line buat hati sakit. Terima kasih pada yang berkunjung. Esok saja aku BW!


                                               

15 comments:

Farah Shamsudin said... Best Blogger Tips

saya pun suka dengar kak ceramah ustaz kazim ni.. dengar banyak kali pun dok gelak kagi..

bunga said... Best Blogger Tips

hahaha..sama la ngn bunga..minat dengar cara dia ceramah..

NzA said... Best Blogger Tips

bln puasa tmbah pahala......amin

Bigdaddyz said... Best Blogger Tips

tersenyum2 seorang ni ...hehe

halila Ibrahim said... Best Blogger Tips

pernah jugak dengar ceramah dia .. best jugak.. ermm .. rajin suami berpuasa ..

chii said... Best Blogger Tips

wahh..mcm menarik la plak tajuk ceramah ni ye.

aisey..mercun ngan bunga api la yg paling ditunggu2..ehehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Farah Shamsudin
haha lawak kan ustaz nie..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@bungabyk peminat ustaz kazim..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@NzA
Amin..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Bigdaddyz
hehe ketawa jer tros!

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@halila Ibrahim
puasa ganti kak..apa yg rajinnya..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@chii
bunga api ok..klu mercun takut!!haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

lum penah dgr ceramah ustaz tu..tv kat umah sy ni manjang katun je..sy pon xda masa tgk tv sgt..

puanbee said... Best Blogger Tips

suka jugak .. hehe

puanbee said... Best Blogger Tips

kutu letak lah butang tweet buleh gak bee tweet entri menarik kutu