Pixajoy

Saturday, July 16, 2011

Home » Agar-Agar Roti

Agar-Agar Roti

Walaupun belum hari rabu, hari nie nak wordless bley tak? Sebab malas..layan jer model agar-agar roti nie..

Tak sabarnya..
Ini macam raksasa. Raksasa makan agar2? (terpengaruh ultraman)
Agar-agar roti ribena tabur oreo!
Special untuk budak chubby..
Anty semua mesti cuba tau..
Agar-agar roti 3 layer..RESEPI SINI






14 comments:

Amoi said... Best Blogger Tips

macam sedap je tuuu!!!

tapi apa rasa dia dengan roti tu?

errrrkkk

NzA said... Best Blogger Tips

abis ke tu makan sorg2...meh sini share dgn aunty...

cantiknya puding roti....

Nur Farah Hani said... Best Blogger Tips

agar2 oreo tu cam ebst... na resepi boleh.. ehehehe.. :p

Mrs.Yie said... Best Blogger Tips

eeee....sukanya tengok puding atau agar2 bagai ni..mesti nak cuba buat gak..cantik la warnanya..nak makan pun selera lebih ni..hehe :)

hyz said... Best Blogger Tips

wow kecik2 da kn paksa jd model.. hehehe segala posing2 mesti mak dia yang ajo nih...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Amoi
rasa dia lbih kurang macam puding roti..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@NzA
tak habis,ribena kan masam..habis oreo jer tros tk nak..hehe

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Nur Farah Hani
sama jer resepinya..cuma tabur oreo kt atas..

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Mrs.Yie
cantik dan sedap k.mimi.dh abes..hari nie en suami suruh buat lg..:)

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@hyz
tak pernah ajar pun..mmg pandai posing.huhu...

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said... Best Blogger Tips

rajen puan kutu kita ...

tu dia smgt nyaaa si chubby ... mesti pueh mkn sorg semangkuk tu ;)

bila blog bercerita said... Best Blogger Tips

agar2 roti 3 layer 2 cam best jep...
rase die cam aiskrim paddle pop yg rainbow 2 kew..??heheheh

puanbee said... Best Blogger Tips

sedapnya .. nanti raya nk p rumah kutu lah hahahah

Zefa NorAsmara said... Best Blogger Tips

Saya dah cuba resepini sebaik shj lepas singgah bw blog puan kutu.. :D