Pixajoy

Thursday, July 07, 2011

Home » OST Drama Anissa

OST Drama Anissa


Di mana di mana, di mana ku harus mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami

Hati ini, hingga sejuk terasa
Batin ini, ho oooo

Jangan jangan, jangan kau pergi
Jangan jangan, tinggalkan aku

Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A aa ah

Ho oooo, Kaulah penebus cintaku
Ho oooo, Suria atas duniaku

Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku

Kini ku temukan, tak perlu lagi ku mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami

Gejolak di dalam hati ini
Hingga sejuk terasa
Batin ini…ho ooo

Jangan jangan, jangan kau pergi
Jangan jangan, tinggalkan aku

Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A aa ah

Ho oooo, Kaulah penebus cintaku
Ho oooo, Suria atas duniaku

Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku

Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A aa ah

Ho oooo, Kaulah penebus cintaku
Ho oooo, Suria atas duniaku
Ho oooo, Kaulah penebus cintaku
Ho oooo, Suria atas duniaku

Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku

Ho o ho o o oooo Oh
Korang ikut tak drama Anissa? Sipnopsis bley google yer korang. Jangan malas! hehe..Aku dah terjebak. Nak tengok si Shila gelabah biawak tau yang si Zain tu hidup lagi..Tak sabar nak tunggu macam mana Farid dan Balqis nak menghadapi Anna. Pastu nanti Kamal kahwin dengan Sara kan..
So sementara tengah menunggu drama nie start, dok layan lagu Di mana Di mana. Lagu yang best dan vokal yang mantap dari tiga penyanyi wanita yang mantap..Lagu nie pun aku dah terjebak syok jugak...lalala




11 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... Best Blogger Tips

drama ape lak ni kak... akak ni kalau psal drama laju jerk kan :)

Mama QS said... Best Blogger Tips

mula2 mama terjebak masa tengok kat tonton.com masa dok sibuk kerja ... boring layan tonton.com lepas tu terus terjebak...

Mrs.Yie said... Best Blogger Tips

x tengok lagi drama anissa..best ke?

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
laju ehh?anissa ngan juvana jer tgok pun.huhu...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Mama QS
best jugak cerita nie kan...

Puan Kutu said... Best Blogger Tips

@Mrs.Yie
best gak kak,dah terjebak kan..hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Best Blogger Tips

best ke drama ni? x tertengok pulak..

anggunpesona said... Best Blogger Tips

Akak mmg follow cerita ni. Geram je tgk adengan farid dan balkis tapi tengok gak. Dah terjebak le katakan.

Anah said... Best Blogger Tips

xsabar nk tunggu msg2 kantoi..meluat tgk farid tu..sara mmg dah kawin ngan kamal..

NzA said... Best Blogger Tips

tgk jugak..mmg best ttp trkdg selalu trlelap...hu.hu.hu...

chii said... Best Blogger Tips

mmg layan cter ni..x sabar2 nak tgk farid kantoi ngan anna..berani sgt ..ishk