Pixajoy

Friday, July 01, 2011

Home » Pemenang Imam Muda Unggul Musim Kedua 2011

Pemenang Imam Muda Unggul Musim Kedua 2011



Salam


Korang tengok tak Kemuncak Imam Muda Musim kedua yang baru saja melabuhkan tirainya tadi? Aku nak kata ikut sangat Imam Muda nie takla, tapi gigih nak buat entri kan? Final jer aku layan. Jangan korang kata aku tak layan cerita ilmiah, walhal Akademi Fantasia pun aku tak tengok. Final jugak baru tengok ok.. 


Tahniah buat imam muda Hassan yang telah dinobatkan sebagai juara. Imam Muda Hassan merupakan graduan Ijazah Sarjana Muda Ilmu Wahyu (al-Quran & Hadith) Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Cerita seterusnya kat SINI




Melalui penelitian aku masa final tadi, aku sangka imam muda nazarul akan menang. Ternyata kedua-duanya merupakan anak muda yang hebat dan bakal menjadi ikon remaja masa kini. Tahniah sekali lagi buat Imam muda Hassan.




Ini Imam Muda Aiman, Insyaallah..

Bedak yang tak sekata tu ibu punya kerja!











4 comments:

Ummi Hanie said... Best Blogger Tips

tahniah imam hassan .. nama pun dah bagus sokmo..

dan imam muda cilik ni..amin..amin ;)

K O R I E said... Best Blogger Tips

xtgok iman muda sbb xda astro
hurm.. xsabar nak tgok aiman msuk tv
msti puan kutu syok habis bila anak masuk tv^^

sayacomel said... Best Blogger Tips

tahniah. Dia menang juga akhirnya..

Abdul Farique said... Best Blogger Tips

aiman pun nak masuk jgak . hahaha XD