Pixajoy

Monday, May 11, 2015

Home » Video Afia Pencinta Kucing & Gambar Pengantin Kecil

Video Afia Pencinta Kucing & Gambar Pengantin Kecil




Afia selalu ikut kakak (anak mak pengasuh) ke rumah Tok Yan untuk bungkus nasi lemak. Beberapa minggu lepas Tok Yan send video Afia main cat pada abah. Suka Afia dok ulang tengok video sendiri. Mahu-mahu tapi geli-geli, itulah cik pia. a cat lover!hehe..



Kakak-kakak jugak ni punya seni. Dulu pernah sekali masa baby di inaikan tiga jari, kali ni penuh kuku sepuluh jari langsung tak comot, nampak sangat dia yang rela. Esoknya ambik dari rumah pengasuh, ada lukisan pengantin pulak. Dia pun tak habis dok mey ( comey) sambil tujuk tangan.









9 comments:

NzA said... Best Blogger Tips

ha3x....comel je movie afia dgn kucing...
Amboi2x mcm pengantin je afia.

lieyalatif said... Best Blogger Tips

untugn afia cik puan kutu sebab dpt pengasuh yg baik...anak2 pengasuh pun sayang kan die rajin layankan die....tgk berita kes2 baby yg kene dera mase ngan pengasuh tu...takut dibuatnyer...afia beruntung sgt ni tau.....

Mar Mansor said... Best Blogger Tips

geram dengan budak sebaya afia ni

aTieYusof Family said... Best Blogger Tips

sayang Afia dgn kucing..hihi..amboi jari cik pia..comelll, geram nengok..

Mummydearie said... Best Blogger Tips

Amboi jemari pengantin gebunya alahai... Hahaha!

Aunty ni Afia, memang geli pada kucing. Kalau nampak kucing, berdiri bulu romaku tau!

nurbijen said... Best Blogger Tips

Alolo, comel jer Afia dukung cat mcm baby... Mesti dia geli dgn bulu kucing, tapi nak juga main dgn kucing... Berani anak dara PK ni...

Omey tangan Afia..

QasehnyaRania said... Best Blogger Tips

afia blh geng dgn baby rania
suka + geram dgn kucing
bru ni blk kg siap msk bwh meja ngikut kucing

alahai cutenya afia pakai inai
cntik tletak j nengok tu

Aisy Nasiha said... Best Blogger Tips

Haha.. mainan budak perempuan ya .. suka inai ni.. sama macam unti masa kecil ya Afia.. tapi sejak tua ni xsuka dah berinai.. rasa malu pulak merah2 jari .. agak ya masa kecil sebab pengaruh lima orang kakak kot.. itu yg suka inai ni..

hainom OKje said... Best Blogger Tips

Hihi....macam suka tp nampak mcm geli ..... Yg anak kucing tu pulak, diam jer kena ulik hihi....

Untunglah ada kakak kat rumah pengasuh. Mesti dimanjakan cik Pia ni kat sanakan...